2024 beoordelingen

2024 Reviews

J>W. Elzinga

Prima,alleen zitten er minder volgringen en geen moeren in de verpakking van de stortbak welke wel op de tekening zijn aangegeven verouderde tekening of fout fabrikant ? Heb het zelf al opgelost... Prima,alleen zitten er minder volgringen en geen moeren in de verpakking van de stortbak welke wel op de tekening zijn aangegeven verouderde tekening of fout fabrikant ? Heb het zelf al opgelost verder zeer tevreden.

Wim

Prettige webshop

Jan (Groningen)

Zeer te spreken over MegaDump Dalen. Door problemen met het serienummer kreeg ik een verkeerd artikel toegestuurd. Middels de klantenservice (vriendelijk en begrijpend) contact gelegd en is het... Zeer te spreken over MegaDump Dalen. Door problemen met het serienummer kreeg ik een verkeerd artikel toegestuurd. Middels de klantenservice (vriendelijk en begrijpend) contact gelegd en is het goede artikel naar mij opgestuurd. Geweldige service en afspraak is afspraak!

Jan (Groningen)

J.v.d.Pouw Kraan

Nog steeds de bestelling niet ontvangen.

H Steendam

Het is product is beschadigd aangekomen helaas..

Hans

Op tijd geleverd en netjes.

Kw

Wat een mooi product. Nog niet aangesloten op het elektra net.

Ellen

De douchecabine die ik had besteld, paste niet. Dit is door Megadump Dalen goed opgelost! Kosteloos is er een nieuwe douchecabine geleverd.