Vincent

Super bedrijf en ben ontzettend goed geholpen. Mooie showroom.

HC de Lange

Niet goed. Nog geen product geleverd. Geen antwoord op mijn mail wanneer ik dit mag verwachten.

Anny

Goede service, klantvriendelijk en prachtige tegels. Dik tevreden!

W. De Groot

Zeer slechte ervaring. Als eerste een foutieve leverdatum, terwijl onze mogelijkheden duidelijk aangegeven waren. Daarna geen nieuwe leverdatum na herhaaldelijk mailen/bellen om uiteindelijk na... Zeer slechte ervaring. Als eerste een foutieve leverdatum, terwijl onze mogelijkheden duidelijk aangegeven waren. Daarna geen nieuwe leverdatum na herhaaldelijk mailen/bellen om uiteindelijk na dringend doorvragen te horen te krijgen in de week dat onze badkamer gedaan zou worden dat ons producr op backorder staat tot wel een maand later. Ronduit schandalig.

Ballast

Waar gewerkt worden fouten gemaakt ,maar ik maak ook fouten . Bij MEGADUMP zoeken en proberen ze wat in hun macht ligt om de klant goed te helpen en tot een oplossing te komen . In mijn geval is dat... Waar gewerkt worden fouten gemaakt ,maar ik maak ook fouten . Bij MEGADUMP zoeken en proberen ze wat in hun macht ligt om de klant goed te helpen en tot een oplossing te komen . In mijn geval is dat zeer goed gelukt . De telefoon is zaterdags een drama . En ik heb met eigen ogen gezien waarom dat zo is . Teveel klanten in de zaak en te weinig personeel . Dus IK zal in gevolg wel maandags bellen 😅. Ik heb dus een goede ervaring met MEGADUMP Dalen .

Tom Giesbers

De leveringstijd was goed, alleen de bezorger was minder.

Rene

Bestelling niet ontvangen

Sophia de zwart

Matig, bijna goed

Anny

Goede service, klantvriendelijk en prachtige tegels. Dik tevreden!

Marius

Zeer slecht. Bestelling is niet binnengekomen, het geld is niet teruggestort en ze zijn telefonisch gewoon NIET te bereiken. Dit riekt bijna naar oplichting.