hans van tiel

Ging goed todat ik mijn besteling ontving bleek maar de helft in te zitten zonder verdere melding heb zelf gebeld toen kreeg ik te horen dat het niet op vooraad was zouden ze nog nasturen wacht er... Ging goed todat ik mijn besteling ontving bleek maar de helft in te zitten zonder verdere melding heb zelf gebeld toen kreeg ik te horen dat het niet op vooraad was zouden ze nog nasturen wacht er nog op

W.v.Grootheest

Ik heb goede ervaring met megadump

T. Outhuijse

Bij telefonisch contact prima geholpen en ook de prijzen zijn echt lager als bij andere aanbieders van hetzelfde product. Snelle en correcte levering. Voor mij een prima ervaring en voor herhaling... Bij telefonisch contact prima geholpen en ook de prijzen zijn echt lager als bij andere aanbieders van hetzelfde product. Snelle en correcte levering. Voor mij een prima ervaring en voor herhaling vatbaar.

I.W. Lounds

Slechte zaak

Thuis

Jammer van de lange levertijd

A v hemert

Na dat een bestelling stuk was binnen gekomen werd beloofd dat er een nieuwe opgestuurd zou worden. Dit ging helaas ook mis maar gelukkig is na een mailcontact er een nieuwe geleverd via een... Na dat een bestelling stuk was binnen gekomen werd beloofd dat er een nieuwe opgestuurd zou worden. Dit ging helaas ook mis maar gelukkig is na een mailcontact er een nieuwe geleverd via een chauffeur ipv de post. De man was erg vriendelijk en heeft het netjes geleverd! Fijn dat het toch netjes is op gelost!

P

Slechte verkoop en materialen

Prive

Sorry dat ik moet zeggen maar ik heb nog niks binnen gekregen daarom kan ik geen oordeel geven

Schaaphok

Super goed ervaren