M Pompert

Nu bijna 2 weken geleden iets besteld maar ik heb nog niets ontvangen, ook geen verzendbevestiging. Nog geen reactie ontvangen op mijn mail over waar mijn bestelling blijft. Tot nu toe dus nog geen... Nu bijna 2 weken geleden iets besteld maar ik heb nog niets ontvangen, ook geen verzendbevestiging. Nog geen reactie ontvangen op mijn mail over waar mijn bestelling blijft. Tot nu toe dus nog geen positieve ervaring.

Mitchell

Slecht, wordt niet gereageerd op klachten.

H. Winters

11 dagen geleden bestelling gedaan, de bestelling had een levertijd van 3 tot 5 dagen, en nog steeds niets ontvangen, wel een factuur, en inmiddels twee e-mails gestuurd, waar ik geen enkele reactie... 11 dagen geleden bestelling gedaan, de bestelling had een levertijd van 3 tot 5 dagen, en nog steeds niets ontvangen, wel een factuur, en inmiddels twee e-mails gestuurd, waar ik geen enkele reactie op heb gekregen, dit voelt niet goed.

Inmiddels de kraan ontvangen.
Meedere keren excuses gehad van Megadump en uitleg gehad wat er mis was gegaan, dus netjes.
En een prima kraan.

Chantal

Goed alleen maar bestelling was niet compleet maar netjes toegestuurd

Bas van Loon

Product nog steeds niet ontvangen.

Joop

Super snelle levering.

Stichting Rudolf Agricola

Perfect

Jan Harm Jansen

Badkamertegels en inrichting gekocht. In verschillende partijen binnen gekomen. 1 partijmaand na de rest. Telefonisch contact is meestal een ramp vanwege de wachttijden. Als je eenmaal contact hebt... Badkamertegels en inrichting gekocht. In verschillende partijen binnen gekomen. 1 partijmaand na de rest. Telefonisch contact is meestal een ramp vanwege de wachttijden. Als je eenmaal contact hebt gaat het prima qua oplossingen en hulp bij vragen.

hans van tiel

Ging goed todat ik mijn besteling ontving bleek maar de helft in te zitten zonder verdere melding heb zelf gebeld toen kreeg ik te horen dat het niet op vooraad was zouden ze nog nasturen wacht er... Ging goed todat ik mijn besteling ontving bleek maar de helft in te zitten zonder verdere melding heb zelf gebeld toen kreeg ik te horen dat het niet op vooraad was zouden ze nog nasturen wacht er nog op