Minneboo

Snelle levering, goede service, er miste een onderdeel, werd de volgende dag al geleverd. Snelle reactie op email.

Penning

We hebben een hele fijne ervaring met mrgadump dalen. De communicatie en de snelle levering van ons product hebben we als zeer goed ervaren. Tevens waren we blij dat het product door een... We hebben een hele fijne ervaring met mrgadump dalen. De communicatie en de snelle levering van ons product hebben we als zeer goed ervaren. Tevens waren we blij dat het product door een bezorgdienst kwam die ook zorgvuldig om ging met ons product.

Gerco Vredeveld

Groot assortiment en veel keuze. Vriendelijk personeel en niet onbelangrijk de prijzen zijn goed.

Van der Valk

Zeer goede kwaliteit voor aantrekkelijke prijzen.
En ook niet geheel onbelangrijk, een super service.
R. van der Valk
Erica

Schrijver

(Nog) niet geleverd.... Onze waskommen zouden met een paar dagen geleverd zijn. Tot nu toe gaan we het binnen 3 weken niet redden. Heel vervelend.

Coskun

Super tevreden met de service

V beek

Ging niet helemaal goed met de levering.

Anne Snijders

Super service. We hadden tegel te weinig deze lag gelukkig op voorraad en gelijk mee kunnen nemen. Levering van apparaten ook volgens afspraak

Ontevreden klant

28 april besteld, er staat voor 14.00 uur besteld volgende dag in huis, het is nu 10 mei en nog niets ontvangen. Als je snel iets nodig bent voor de installateur, hier niet bestellen. Je krijgt geen... 28 april besteld, er staat voor 14.00 uur besteld volgende dag in huis, het is nu 10 mei en nog niets ontvangen. Als je snel iets nodig bent voor de installateur, hier niet bestellen. Je krijgt geen reactie op mail maar passen snel de website aan.