W.van der Werk

Sam Wuyts

Snelle en correcte service

Goede service van medewerker Angela

corne

Graag wil ik toch een review achterlaten, zodat er gelezen kan worden wat mij is overkomt bij de firma Mega dump in Tiel.

Ik heb de keuze gemaakt om daar al mijn spullen te halen voor...

Ik heb de keuze gemaakt om daar al mijn spullen te halen voor mijn droombadkamer. En ben uitgekomen op de inbouw sanitair van het merk, Brauer. Deze heeft een gun Metal kleur met een PVD coating er op. Het zou een geweldig product zijn waardoor ze ook 5 jaar garantie kunnen geven op het product. Helaas garantie geven kan altijd, maar als er wat mee is, zijn ze niet thuis. Na installatie van de inbouw sanitair kranen, begon de ellende al naar 4 tot 6 weken. Begon de PVD coating los te laten, met name alles waar water uit komt of raakt. Deze aangemeld bij Megadump Tiel. En dan begin de ellende naar bijna anderhalf jaar te mailen en proberen te communiceren om aan te geven dat ik graag vervanging wil van de producten waarvan de coating los laat.( Zie bijgeleverde foto’s, ) ik ben inmiddels anderhalf jaar verder en geven alles de schuld, behalve dat het aan hun eigen product ligt. Ze hebben een watertest bij mij afgenomen. Mijn water was natuurlijk goed. En nog komen ze niet over de brug. Megadump leg het bij de leverancier weg, het bedrijf Topa in Tiel, en die willen al helemaal niks, en zijn net zo traag in het beantwoorden van mails.
Ook heb ik aangegeven hier een zaak van te maken, maar dat wordt gelijk weg gelachen, dat omdat ze weten dat het je duizenden euro’s aan proces kosten gaat kosten.
Ook heb ik een spiegel besteld met ledverlichting en verwarming er in, deze zou op de lichtschakelaar kunnen. Helaas ik kreeg een los geleverd verwarming matje dat ik er achterop moest plakken, en niet op een lichtschakelaar kon. Ook heb ik een jacuzzi besteld bij instaleren en de eerste proef, kwamen 4 tal jets los, deze moest ik maar vast lijmen. Kunnen nooit meer los komen. Nu ook niet als ze vervangen moeten worden.
Heb een glasplaat besteld met ophang scharnier van gun Metal van het merk brauer. Deze douchewand zou een anti kalk coating hebben. Los flesje Nano coating meegeleverd. Deze volgens instructie opgebracht. Vervolgens kreeg ik meer plekken in het glas naar 1 keer douchen, dan als ik de want 1 jaar niet zou schoonmaken. Oplossing hierin is geweest. Dat ze de coating hebben verwijderd van het glas. En daar moet ik het verder mee doen. Dus geen anti kalk glas meer.
Een badkamer wasbak kast geleverd, gekregen, waarvan 1 lade beschadigt is, deze kreeg ik zelf niet gemonteerd, met de vraag deze te monteren licht er ook al anderhalf jaar.
Ook een toilet pot besteld, maar die was krom. Ook daar weer voor moeten strijden om een nieuwe pot te krijgen.

Om een hoop ellende te besparen in je badkamer, waar vaak een droom en veel geld in gaat zitten, en je kiest voor Mega dump Tiel, en met name de leverancier Topa kan, je beter even na denken van wat als je er een probleem mee krijg, hoe snel wil je dat dit opgelost worden!!!

Rob Slinger

Na een eerdere goede ervaring nu opnieuw een douchewand besteld voor op zich een mooie prijs. Wel jammer dat ik eerst antwoord op een vraag moest krijgen voor ik bestelde en daardoor de black friday... Na een eerdere goede ervaring nu opnieuw een douchewand besteld voor op zich een mooie prijs. Wel jammer dat ik eerst antwoord op een vraag moest krijgen voor ik bestelde en daardoor de black friday korting misliep maar goed nog steeds een goede prijs.
De website vermelde 3 weken levertijd, maar kreeg al snel een melding dat de wand veel eerder geleverd ging worden. Toppie. Maar helaas kort erna alweer een mail dat e.e.a. ruim 3 weken vertraagd is want levering niet binnen.
Tsja kan allemaal gebeuren en uiteindelijk wordt de levertijd niet heel veel meer dan 3 weken dus op zich geen probleem. Wat wel vreemd is, is de uitnodiging voor deze review want het product is nog niet geleverd.

De communicatie over de levertijd is vooralsnog goed en de prijs van het artikel prima.

Truus

Slecht

Arie

Besteld met levering op afspraak, alleen het moment van levering wordt niet meer gecommuniceerd en ook niet dat het deel leveringen zijn, 3 items besteld 2st komen op de afgesproken dag en 1st een... Besteld met levering op afspraak, alleen het moment van levering wordt niet meer gecommuniceerd en ook niet dat het deel leveringen zijn, 3 items besteld 2st komen op de afgesproken dag en 1st een dag later.

de prijs / kwaliteit

Jachthaven NAUERNA

Martijn Somhorst

Snel en zoals op de site te zien is

Snel

Wil

Zeer goed

Prijs kwaliteit en natuurlijk de service

Martijn