Eddy Wicherts

Makkelijk te bestellen. Aangezien het geleverde kapot hoop ik op snelle nalevering

Sven

We bestelden tegellijm en betaalden dezelfde dag nog via overschrijving. Na een week nog geen reactie. Vervolgens hebben we via e-mail gevraagd wat er met de bestelling aan de hand was en ons werd... We bestelden tegellijm en betaalden dezelfde dag nog via overschrijving. Na een week nog geen reactie. Vervolgens hebben we via e-mail gevraagd wat er met de bestelling aan de hand was en ons werd verteld dat ze de betaling hadden gecontroleerd en gezien. Er kwam een ​​e-mail binnen dat de bestelling spoedig verzonden zal worden. Een week later vroegen we opnieuw wanneer de bestelling zou worden verzonden. Er is ons verteld dat ze werken met verzamelbestellingen en ons niet kunnen vertellen wanneer ze worden verzonden.

Zeer slechte service voor de klanten als je het altijd moet vragen en er uiteindelijk achter komt dat het eeuwen kan duren voordat de bestelling wordt verzonden.

Brom

Netjes afgehandeld, mijn bestelling geannuleerd en na enkele dagen mijn geld terug ontvangen

Inge

Weinig. Heb alleen bestelling geplaatst (9dagen geleden), maar product (zeeppompje) nog niet binnen. Kan er dus nog niet zoveel over zeggen, behalve dat het niet een heel snelle levertijd is.

Hillen

Prima service 👍🏻

Jacqueline

Wij zijn zeer tevreden

Jeroen van Lierop

Als ik heel eerlijk ben slecht

jongbloed

Eerste keer iets besteld geen klacht .

F.J.M. Vogelpoel

Ik heb niet de goede steuntjes gekregen. Deze zijn te groot helaas

Marcel

Klantvriendelijkheid hebben ze hier nog nooit van gehoord