Petra

Wij hebben hier een boxspring gekocht, zijn prima geholpen door de werknemer. Gaf goede informatie over de bedden.

Goede uitleg

Geen verbeter punten, alles was dik in orde

Richard

Ik kocht twee badstof hoeslakens van 140x200 echter zat er 90x200 in de verpakking, ik meld via de mail deze fout en nog geen 5 minuten later werd ik gebeld door megabed en zich verontschuldigen... Ik kocht twee badstof hoeslakens van 140x200 echter zat er 90x200 in de verpakking, ik meld via de mail deze fout en nog geen 5 minuten later werd ik gebeld door megabed en zich verontschuldigen voor dit voorval en sturen direct twee nieuwe op in de juiste maat , die van 90x200 mocht ik houden en die passen dan weer mooi op mijn 2x1 persoons luchtbedden voor de vakantie, ik kan niet anders zeggen dat ik dit nog nooit heb meegemaakt dat een webshop zo snel met een oplossing komt, kortom een goede reden om hier later weer wat te bestellen.

Service hoog in het vaandel , snelle oplossing voor problemen, ze zijn goed en goedkoop.

Geen verbeterpunten, ga zo door

Marja Wijnbeek

Goede ervaring

Snel geleverd

Marouane

Super!

Contact en service is top! Ik heb besteld en het werd super snel geleverd. Er miste een deel, werd netjes een brief bij het pakketje gedaan. Deze zag ik niet dus ik had gemaild. Een uur later belde... Contact en service is top! Ik heb besteld en het werd super snel geleverd. Er miste een deel, werd netjes een brief bij het pakketje gedaan. Deze zag ik niet dus ik had gemaild. Een uur later belde ze om het uit te leggen. Super netjes! Was ook een top aanbieding!

Geen verbeterpunten

Herman Dewalt

Uitstekend

Site kan iets beter qua duidelijkheid

Gijs

Er was een mooie aanbieding, direct besteld. de bestelling werd direct de volgende werkdag verstuurd en was snel geleverd.

overzichtelijk

email bij verzending niet gehad

MP

Zeer scherpe prijzen en snelle levering. Fijn dat er een briefje bij zat met de manco's. Bedankt!

Snel en betrouwbaar

Voorraad telling kloppend houden

Esther

Goede aanbieding alles liep soepel met afrekenen en bezorgen

sterke aaanbieding

geen tot nu toe