2099 beoordelingen

2099 Reviews

Candelaria

Eén woord een top bedrijf

Super klantvriendelijk, ze helpt je echt tot in de puntjes!

Tuinwerken Moors

Heel fijne website, veel keus en goede service

heel aparte kleding

Hele goede en snelle service

Mooie meisjes bruidsjurk van top kwaliteit

Jamal

Erg fijn en snel geholpen alles is mogelijk. Kwaliteit is ook erg goed. Nog heel erg bedankt en tot snel

Top service doen echt persoonlijk moeite voor je

Klant gericht

Siham

Ik kwam zonder afspraak binnen lopen, maar desondanks heel hartelijk ontvangen! Kwam alleen schoentjes kopen en ben uiteindelijk naar buiten gelopen met een heel outfit, ze verkoopt echt super leuke... Ik kwam zonder afspraak binnen lopen, maar desondanks heel hartelijk ontvangen! Kwam alleen schoentjes kopen en ben uiteindelijk naar buiten gelopen met een heel outfit, ze verkoopt echt super leuke dingen!! Service is super goed, Meetje denkt goed mee en is heel klantvriendelijk, een ontzettend leuk mens. Ik kom hier zeker terug!

Service
Kwaliteit
Beschikbaarheid

Julie

Vlotte levering, maar niet zo goedkoop!

Vlotte levering

Sana

Deze webshop staat bij mij op nummer 1. Ik slaag hier iedere keer voor jurkjes voor mijn dochtertje. Voor de bruiloft van mijn zusje heb ik bij meetje pettiskirts drie hele mooie feestelijke jurken... Deze webshop staat bij mij op nummer 1. Ik slaag hier iedere keer voor jurkjes voor mijn dochtertje. Voor de bruiloft van mijn zusje heb ik bij meetje pettiskirts drie hele mooie feestelijke jurken gekocht/laten maken. Mijn dochtertje straalde. Ik kreeg zoveel complimenten. Ik raad deze webshop aan iedereen aan!

- klantvriendelijk
- top service
- goede kwaliteit
- exclusieve jurken

Kelly Spetter - van Os

Kwalitatief goed, snel in het reageren op vragen, erg prettige ervaring

Snelle reactie op vragen

Super fijn geholpen om de juiste communiejurk voor mijn dochter te vinden. Een heel oprecht en eerlijk advies en iemand die echt de tijd neemt zodat het echt naar tevredenheid is.

Eerlijk
Deskundig
Goed afspraken mee te maken
Zet zich in zodat de klant tevreden is
Super goede prijs / kwaliteit verhouding