E Hunnik-Smallegange

Een fijne website met leuke kleding, voor speciale gelegenheden.
Goede en snelle service. Duidelijk geïnformeerd over de stand van zaken oa levering.

Overzichtelijke website
Juiste levering

Meetje-pettiskirts.nl

Heb een jurkje voor mijn dochter laten maken en ben zeer tevreden over het resultaat.

Netjes werken,goed contact!

Vanlanden Martine

Heb vandaag 2 prachtige doopjurkjes met schoentjes en haahband mogen ontvangen , dikke dank u wel

Zeer behulpzaam

Sandra

Jolanda

Heel goed vriendelijk reageren vlug en maken heel mooi werk bedankt

Heb geen minpunten

Nils

Erg mooie en kwalitatieve spullen, erg vriendelijke service. Tip bestel min. 1 maand van te voren. Het duurt wel even maar dan heb je ook wat.

Erg kwalitatieve baby kleding niet dat harde spul maar zacht. Vriendelijk voor de baby huid

Sjoerdtje Rasmussens

Fantastische service! Ik had de bezorgtijd verkeerd ingeschat, maar er werd geweldig meegedacht. Zo kon mijn dochter op de bruiloft van haar tante een prachtige petticoat aan onder haar jurk.

Snelle service.

Voor een bruiloft heb ik een pakje besteld. Hier zat haast bij, dus had ik een berichtje gestuurd via Whatsapp of het pakket op tijd geleverd kon worden. Het werd diezelfde dag nog verzonden! Heel... Voor een bruiloft heb ik een pakje besteld. Hier zat haast bij, dus had ik een berichtje gestuurd via Whatsapp of het pakket op tijd geleverd kon worden. Het werd diezelfde dag nog verzonden! Heel fijn. Het contact verliep ook fijn.

- makkelijk en snel contact via Whatsapp
- goede service

Vertongen valerie

Snelle levering en goede kwaliteit kleding.

Mooi assortiment!

Jody

Niet al de artikelen volgens het plaatje op de website... Schoenen passen niet bij het kleedje, kleedje en haarband zijn spierwit.. Schoentjes zien er geel uit. Haarband zou kant moeten zijn ik... Niet al de artikelen volgens het plaatje op de website... Schoenen passen niet bij het kleedje, kleedje en haarband zijn spierwit.. Schoentjes zien er geel uit. Haarband zou kant moeten zijn ik kreeg een stoffen brede band.. Ook de strik op de schoenen is niet zoals de foto.

Goed geholpen via WhatsApp

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

wij proberen u al een aantal weken te bereiken, U heeft artikelen die wij opnieuw naar u hebben gestuurd. En u stuurt de oude niet terug. Heel vervelend dit. De artikelen die u dubbel nu heeft... wij proberen u al een aantal weken te bereiken, U heeft artikelen die wij opnieuw naar u hebben gestuurd. En u stuurt de oude niet terug. Heel vervelend dit. De artikelen die u dubbel nu heeft ontvangen, ontvangen wij graag terug. alvast bedankt