Mariam Kourie

Mooie jurken en goede kwaliteit.

Goede service.

maureen powel

Fijne communicatie en snelle schakeling

Prachtige kleding

Sarah Baeten

Kleedje besteld

Onmiddellijke en goede communicatie

Naoual

Prachtige jurken! Top service 👌🏼 Tweede keer voor mij en echt ontzettend tevreden!

Reageren heel snel en leveren kwaliteit

Naomi

Prachtig baby jasje en muts met haar naam besteld. Mooie en makkelijke site.

Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Kirsten

Super

Super

Michelle

Voor onze bruiloft hebben wij een jurkje besteld voor onze dochter. Wij en zij zijn helemaal blij met het jurkje. Past perfect en mooie kwalitatief goede stof! Model ook zo schattig. Zij zal zich... Voor onze bruiloft hebben wij een jurkje besteld voor onze dochter. Wij en zij zijn helemaal blij met het jurkje. Past perfect en mooie kwalitatief goede stof! Model ook zo schattig. Zij zal zich prachtig voelen :)

Hele goede service, reageren heel snel en erg vriendelijk.

Yvonne

Bruids jurkje
Jurk is mooi maar anders dan mijn kleindochter gepast had.. het kant is anders....verder leuke jurk maar de afwerking is echt slecht.
Heb zelf moeten knippen.. en de...
Bruids jurkje
Heb zelf moeten knippen.. en de achterkant loopt niet symmetrisch waardoor ikzelf moet bijwerken met naald en garen
De lagen tule blijf aan elkaar zitten en ziet er rommelig uit dat ga ik ook met steekjes vast zetten zodat het recht blijft
Dus wel tevredener maar hoe het genaaid is 😔

Leuke jurk

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

Wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent. U heeft de jurk opgehaald en was erg tevreden. Dus ben erg verbaasd hiervoor. Ook heb ik hier niets over gehoord nadat wij elkaar hebben gesproken. Het... Wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent. U heeft de jurk opgehaald en was erg tevreden. Dus ben erg verbaasd hiervoor. Ook heb ik hier niets over gehoord nadat wij elkaar hebben gesproken. Het kant was hetzelfde, u wenste een champagne tulle en het kant is hier in meegenomen. De top heeft hetzelfde kant gekregen en een tint donkerder omdat dit erg zou afwijken met de champagne laag op rok. Ik weet niet wat u precies heeft moeten knippen. Wij zullen het meenemen en verder oppakken met andere jurken. maar alsnog erg verbaasd over dit bericht.

E Hunnik-Smallegange

Een fijne website met leuke kleding, voor speciale gelegenheden.
Goede en snelle service. Duidelijk geïnformeerd over de stand van zaken oa levering.

Overzichtelijke website
Juiste levering

Meetje-pettiskirts.nl

Heb een jurkje voor mijn dochter laten maken en ben zeer tevreden over het resultaat.

Netjes werken,goed contact!