Een hele blije mama

Al meerdere keren bestellingen gedaan en altijd op tijd in huis, altijd de juiste maten maar vooral uniek in alles! Ontzettend blij met deze winkel

Top in de juiste maten, werkelijk waar wat je zoekt voor een mooie gelegenheid is hier te vinden, ik ben heel blij dit adres te kennen. En raad het een ieder aan en je kind zal stralen als een... Top in de juiste maten, werkelijk waar wat je zoekt voor een mooie gelegenheid is hier te vinden, ik ben heel blij dit adres te kennen. En raad het een ieder aan en je kind zal stralen als een prinses zoals de mijne zegt

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

dank u wel voor u feedback, U had alleen een Nee aangeklikt, helaas kan dit niet gewijzigd worden maar ik snap dat dit een ja is natuurlijk, Top tot de volgende keer

Heidi vanderhoven

Top

Vriendelijk duidelijk topservice

Bianca

Super goed....de service is perfect

Dat het ook allemaal snel geleverd is

Fien Pothoven

magda

Snel

reactie zelfde dag

Judy

Zeer klantgericht, makkelijk bereikbaar en denkt met de klant mee. Echt TOP!

Geweldige service en mooi product voor een mooie prijs!

Mariy

Van de laak

Geweldig

Snelle reactie en snelle Services

Lina vernieuwe

Mijn ervaring is niet positief.ik heb voor mij en voor mijn schoonzus een bestelling gedaan en tot op de dag van vandaag nog niks ontvangen.het was om cadeau te geven maar ondertussen is het kind al... Mijn ervaring is niet positief.ik heb voor mij en voor mijn schoonzus een bestelling gedaan en tot op de dag van vandaag nog niks ontvangen.het was om cadeau te geven maar ondertussen is het kind al jarig geweest dus is niet leuk.ik zou dan ook geen reclame maken omdat niemand graag zo lang wacht of het moest op voorhand vermeld zijn dan is het wat anders

Ik heb nog niks ontvangen dus kan verder niks zeggen