Gemma

Doopjurk

Goede service en Meetje denkt goed mee met het ontwerp en de stoffen!

Anna

Heel mooi balletpakje met naam gekocht. Erg blij mee!

Persoonlijke service. supersnelle levering

Fam lemckert

Super gezellige dame lief geholpen en zeker geduld voor de meiden ze zijn en wij ook super trots op de jurkjes mooi gedaan en op tijd klaar netjes zeer zeker een aan rader om terug te gaan

Netjes en vriendelijk geholpen

Pas

Topservice en prachtige jurken, helemaal naar wens!!

Snel reagerend, meedenkend en topkwaliteit!

Merlissa Van meel

Super werk geleverd alleen maar complimenten goede en snelle levering

Netjes geholpen en een prachtige Doopjurk geleverd ik kom in de toekomst zeker terug

Feli

FANTASTISCHE service. Had bij een ander bedrijf een rokje besteld met een panterprint maar die liet weten het niet meer te kunnen leveren. Enigzins in paniek vond ik hun op het internet. Ik moest de... FANTASTISCHE service. Had bij een ander bedrijf een rokje besteld met een panterprint maar die liet weten het niet meer te kunnen leveren. Enigzins in paniek vond ik hun op het internet. Ik moest de rok voor zaterdag hebben. Ze gaven duidelijk aan dat er een levertijd is van 10 dagen maar je altijd contact kan opnemen. Heb ze op woensdag ochtend om 10:29 gecontact over Whatsapp en om 11:22 kon mijn dochter in samenwerking met hun een rokje ophalen. De kwaliteit is heel goed en het rokje nog mooier dan ik had verwacht. Mijn dochter en ik willen er nu ook 1 voor onszelf.

De service. Meedenken in een oplossing ipv enkel laten weten dat ze niet hebben wat je wilt. Goede alternatieven aanbieden.

Monique

Fantastische

Er stond 7 dagen levertijd, maar dan zou het telaat binnen zijn! Ik heb contact gezocht en ze hebben meegekeken welke er direct leverbaar waren. Zo ging hij diezelfde middag op de post en had ik hem... Er stond 7 dagen levertijd, maar dan zou het telaat binnen zijn! Ik heb contact gezocht en ze hebben meegekeken welke er direct leverbaar waren. Zo ging hij diezelfde middag op de post en had ik hem optijd binnen.

Onbekend

Lang moeten wachten. 2 dagen voor doop pas ontvangen en dan kwam het stuk aan. Geen compensatie. Moest zelf maar laten maken bij kleermaker. Want bij hun is goed vertrokken. 179 euro betaald en... Lang moeten wachten. 2 dagen voor doop pas ontvangen en dan kwam het stuk aan. Geen compensatie. Moest zelf maar laten maken bij kleermaker. Want bij hun is goed vertrokken. 179 euro betaald en kleedje is niet om aan te doen

…

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

Wij hebben elkaar vandaag via app gesproken. Tevens gisteren ook, Wij hebben gisteren direct actie ondernomen omdat het pakket al 8 dagen onderweg was. u heeft ons gisteren daar pas over bericht. Ja... Wij hebben elkaar vandaag via app gesproken. Tevens gisteren ook, Wij hebben gisteren direct actie ondernomen omdat het pakket al 8 dagen onderweg was. u heeft ons gisteren daar pas over bericht. Ja de jurk was met alle steentjes verstuurd. Er zijn er onderweg helaas 2 afgevallen. Ik heb u voorgesteld om dit direct te herstellen bij de kleermaker inderdaad. Wij willen het graag herstellen op onze kosten. Helaas hebben wij geen mogelijkheid om dit nu direct te doen, u woont in Belgie. Ik heb u meerdere keren uitgelegd, maar wij kunnen niet toveren! en een beetje respect vanuit uw kant zou ook op zijn plaats zijn. Wij zijn namelijk ook mensen. Dank U!

Maya

Geweldig. Zij heeft mij lastmin geholpen aan een communie jurk voor mijn dochter die niet een standaard kleding maat heeft.

Klant Vriendelijke, hulpzaam,

leentje

Zo mooi gemaakt, Ik ben echt super tevreden In het echt nog veel mooier, Onze doopjurk is perfect

super