Medipro

Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Medipro aan?
Vriendelijkheid
Deskundigheid Coach
Afspraak Maken

H. Dalderup

Nadat ik verschillende gesprekken gehad had met de coach van Medipro ben ik totaal gestopt met roken . En rook nu nog steeds niet.

De gesprekken en het laten zien van de nicotine bij de test met het ademhalings apparaat

Marike Meijer

Prima, ik ben al twee jaar gestopt met roken.

Ik rookte al vanaf 14 jaar, ben inmiddels 49 jaar! Dacht dat ik er nooit af zou komen, gelukkig is dat gelukt.

De coach in Deventer bleek een ervaringsdeskundige. Het meest positieve was dat hij mij als roker niet veroordeelde om het roken.

E.J Mooij-ten Thije

Geweldig geholpen, wel in combinatie met Champix, maar van 50 shaggies per dag naar 0 in enkele weken...….

Wim Vugts

Mijn ervaring is goed geweest en ben nog steeds van het roken af

zo houden

Harry van de Donk

Prima begeleiding
Juist dat extra zetje gegeven om niet meer te roken na 40 jaar een zware roker te zijn geweest
Ben nog steeds verlost van deze verslaving en daar heel blij mee

Persoonlijke begeleiding

Fred Strijk

Duidelijke coach

kees den Toom

Werd begeleid door een vriendelijke man met een rust gevende stem

jan

Zeer positief. Nier alleen de nicotine-kuren, maar vooral de persoonlijke begeleiding en ondersteuning
heeft bij mij uitstekend gewerkt. Rook nu bijna 2 jaar niet, hoewel het verlangen naar een cigaret nog steeds af en toe opduikt.

telefonische coaching

Frans van Gennip

Goedemiddag. Inderdaad vandaag is 't 2 jaar geleden. Gestopt.! En niet meer gerookt(wel soms zin erin), maar uw coach (naam ben ik vergeten) heeft mij prima geholpen. Een pluim voor Haar!!

Men denkt mee, dat helpt 👀. EN DUS AL VEEL GELD NIET OPGEROOKT.
Ongeveer 2000 euro, goed hè..

Tiel

Ik was al 10 dagen cold turkey gestopt met roken (van 3 pakjes per dag naar 0), toen ik het erg moeilijk kreeg.
Ik belde jullie organisatie (toen nog andere naam) met de vraag of ik ook...
Ik belde jullie organisatie (toen nog andere naam) met de vraag of ik ook terecht kon als ik al gestopt was. Ik kon 1 dag later gelijk terecht. Die steun in de rug heeft me geweldig geholpen! Ik ben sindsdien rookvrij gebleven.

De snelheid van handelen
Goed luisteren naar wat iemand precies wil, goed mogelijkheden afwegen en samen de juiste methode vaststellen.