Medipro

Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Medipro aan?
Vriendelijkheid
Deskundigheid Coach
Afspraak Maken

Kar

Keurige begeleider

Mijn coach (desiree vergers ) heeft me erg goed bijgestaan. Ik heb ook in het zelfde project stoppen met roken van medipro ook Hypnose gedaan.

Nancy

Na 24 jaar roken gestopt en het mooie was nog dat het onverwachts kwam door mijn vriend kreeg ik een afspraak en dacht in mijn hoofd het zal wel tot de dag aan brak. En eigenlijk door de begeleiding... Na 24 jaar roken gestopt en het mooie was nog dat het onverwachts kwam door mijn vriend kreeg ik een afspraak en dacht in mijn hoofd het zal wel tot de dag aan brak. En eigenlijk door de begeleiding en hulp middelen ben ik er toch in geslaagd iets wat ik nooit nooit had verwacht en denkbaar en haalbaar voor mij was super bedankt dat jullie onze leven hebben verbeterd ... dank jullie wel

Professionele medewerkers weet waar hij over praat en denkt heel goed mee

Peter zeestraten

ik ben namelijk een kei in het verdraaien van regeltjes (zodat het voor mezelf makkelijker word) Ik had er in het begin weinig vertrouwen in dat het mij zou gaan lukken om te stoppen.
maar na een paar gesprekken met een vaste coach, dacht ik : ik kan het altijd proberen, de start om een poging tot stoppen is nou al begonnen.
en zo is het stoppen begonnen.

gezellige coach, hij verteld niet dat het slecht is. hij legt uit hoe je er redelijk makkelijk mee ophoud.

Marno Smits

Goede begeleiding

Goede begeleiding

Christine

Positief! Al twee jaar gestopt.

Deskundig

Moustafa

Beste beslissing geweest om met Medipro in ze te gaan. Ben voor eens en altijd gestopt met roken! Dankje wel Jinte!

Goede advies, geduld, professionaliteit en klantvriendelijkheid.

Zuzana Hermanova

Heel goed

Goede coaching op maat

Leon van der neer

Zeer effectief, met de psychologische hulp en de benodigde hulpmiddelen zoals pleisters en goede coach binnen 1 jaar rookvrij. Veel meer plezier van mijn gezin dan met roken. De eerste maanden was... Zeer effectief, met de psychologische hulp en de benodigde hulpmiddelen zoals pleisters en goede coach binnen 1 jaar rookvrij. Veel meer plezier van mijn gezin dan met roken. De eerste maanden was zwaar maar je kan altijd je coach bellen voor steun.

Goede begeleiding en ondersteuning, hulp middelen op maat afgestemd op jouw te helpen

Anneke

Prima goed geholpen

Goed luisteren

liesbeth boterhoek

Rustige coatch luisterd goed reageert goed

goede n coatch