Medipro

Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Medipro aan?
Vriendelijkheid
Deskundigheid Coach
Afspraak Maken

Wil Tegenbosch

Uiteraard moet je zelf erg gemotiveerd zijn. Dat was ik zeker ! Na 51 jaar roken was ik er helemaal klaar mee. Overal moet je buiten gaan roken, niet rokers hebben altijd last van je, het stinkt, je... Uiteraard moet je zelf erg gemotiveerd zijn. Dat was ik zeker ! Na 51 jaar roken was ik er helemaal klaar mee. Overal moet je buiten gaan roken, niet rokers hebben altijd last van je, het stinkt, je haar en kleren ruiken altijd laat staan je adem. Allemaal dingen die ik nu niet meer heb.
Ook mijn partner rookt nog steeds en desondanks ben ok er al 5 jaar heerlijk van af.
Ik had een goede coach, ben in overleg met haar begonnen met de zwaarste pleisters maar na 3 weken al afgebouwd en nooit meer gerookt. Ik heb spannende, feestelijke en verdrietige tijden gehad maar ik ben niet opnieuw begonnen. Ik ben super trots op mezelf.

Hans

Niks anders dan lof een erg goede coach gehad

?

Goed en deskundige hulp

Ciel Muijen Stevens

Een gesprek iedere maand voor 1e 3 maanden en n afgesproken stopdatum is n stok achter de deur.

Elle van Och-Jansen

Goede begeleiding

colette derksen

Door mediator ben ik gestopt met roken en heb ik geen enkele sigaret meer aangeraakt. Duidelijk inzicht gekregen waardoor de behoefte naar een sigaret ontstond. Soort van cognitieve... Door mediator ben ik gestopt met roken en heb ik geen enkele sigaret meer aangeraakt. Duidelijk inzicht gekregen waardoor de behoefte naar een sigaret ontstond. Soort van cognitieve gedragstherapie.... erg helpend

Enorm goed inzicht in mijn rokerspatroon gekregen en door hele duidelijke voorbeelden is het nut van de sigaret ontkracht! Heel erg fijne duidelijke helpende gesprekken wat zeer motiveert om ook... Enorm goed inzicht in mijn rokerspatroon gekregen en door hele duidelijke voorbeelden is het nut van de sigaret ontkracht! Heel erg fijne duidelijke helpende gesprekken wat zeer motiveert om ook niet meer te roken. Soort van cognitieve gedragstherapie maar dan in een zeer verkorte helpende versie !! Ontzettend bedankt voor de goede hulp ! Ik rook nog steeds niet en ga dit ook niet meer doen ! Mijn kinderen zijn er ook erg blij mee en ik ben trots op mezelf....

Hil Verheul

Heel goed.

NEE

Johan Kapel

Ik wilde zelf graag en dat helpt. Verder goede begeleiding

Bea Heufkens

Prima, goede begeleiding.

Je hoeft het niet alleen te doen

Sieta

Ik heb heel duidelijk inzicht gekregen in mijn rook gedrag waardoor je mindset veranderd.
Nog steeds met veel succes gestopt.
Echt nooit meer gerookt.
Ik beveel het ook iedere...
Nog steeds met veel succes gestopt.
Echt nooit meer gerookt.
Ik beveel het ook iedere potentiële stopper aan!!

Laagdrempeligheid