1919 beoordelingen

1919 Reviews

Havay

Snelle levering, maar het pakje is door pakketdienst afgeleverd bij mensen in de straat. Deze mensen zijn steeds niet thuis dus ik heb mijn zolen nog steeds niet.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Jammer dat jullie pakketjes niet bij een afhaal punt in mijn woonplaats afgehaald kunnen worden.Alleen in jullie woonplaats was dit gratis

Havay

Alleen in jullie woonplaats was dit gratis

Alleen in jullie woonplaats was dit gratis

Broeren

Diverse kartonnen verpakkingen van artikelen gescheurd en gedeukt tijdens transport; doos niet opgevuld met verpakkingsmateriaal waardoor artikelen geschud kunnen worden. Geen duidelijk verschil... Diverse kartonnen verpakkingen van artikelen gescheurd en gedeukt tijdens transport; doos niet opgevuld met verpakkingsmateriaal waardoor artikelen geschud kunnen worden. Geen duidelijk verschil tussen 6 en 21% btw op factuur. Geen creditfactuur ontvangen (noodzakelijk voor bedrijven) wel creditering via bank.

de wit

Prima producten en snelle levering

Ray Lemmens

Volledig correct

Broeren

Ruim aanbod en aantrekkelijke opruimingsprijzen op dit moment

Ray Lemmens

de wit