1915 beoordelingen

1915 Reviews

Thérèse Steux

5.00

Margaretha

Overzichtelijke website, leuke aanbiedingen, snelle levering

Margaretha

Thérèse Steux

MJ Frijling

Ik was toe aan een nieuwe rollator en was blij de aanbieding te zien. Daar heb ik meteen gebruik van gemaakt. Alles is me heel goed bevallen.

Henriette Wit

Levering is altijd correct

Levering is altijd correct

Havay

Snelle levering, maar het pakje is door pakketdienst afgeleverd bij mensen in de straat. Deze mensen zijn steeds niet thuis dus ik heb mijn zolen nog steeds niet.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Jammer dat jullie pakketjes niet bij een afhaal punt in mijn woonplaats afgehaald kunnen worden.Alleen in jullie woonplaats was dit gratis

Havay

Alleen in jullie woonplaats was dit gratis

Alleen in jullie woonplaats was dit gratis

Broeren

Diverse kartonnen verpakkingen van artikelen gescheurd en gedeukt tijdens transport; doos niet opgevuld met verpakkingsmateriaal waardoor artikelen geschud kunnen worden. Geen duidelijk verschil... Diverse kartonnen verpakkingen van artikelen gescheurd en gedeukt tijdens transport; doos niet opgevuld met verpakkingsmateriaal waardoor artikelen geschud kunnen worden. Geen duidelijk verschil tussen 6 en 21% btw op factuur. Geen creditfactuur ontvangen (noodzakelijk voor bedrijven) wel creditering via bank.

de wit

Prima producten en snelle levering

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Geen ervaring verder, eerste aankoop