UFW International

Top! Had zelf verkeerde datum ingevuld voor huur headset. Ondanks dat deze daarom uitverhuurd was werd er op korte termijn zonder extra kosten een duurdere headset door jullie geregeld. Bedank voor...

Mexicano

Partikolir

Bedankt!

Reactie MEB Rotterdam - Bruiloft-discoshow.nl:

Vervelend dat er 1 lamp niet goed stond ingesteld. Gelukkig werkte de hulplijn goed en hebben we kunnen helpen en oplossen. De tip van documentatie uitbreiden nemen we ter harte en werken we komende tijd aan.

H de wolf

Gemakkelijk bestellen en erg flexibel, dank

Snel,klantgericht,goede service

Een pipe& drape systeem en verlichte dansvloer besteld. Goede service en goede producten!

Reactie MEB Rotterdam - Bruiloft-discoshow.nl:

We hebben helaas in oktober niet altijd doel van directe behandeling van emails binnen 24uur kunnen halen. Onze excuses daarvoor. Volgende keer doen we het sneller.

Janneke Vrij

Snelle reactie op mail en goed advies. Daarna keurige afhandeling bij halen en terugbrengen.
Zeer professioneel!

Dennis

Rookmachine gehuurd, snel geregeld en goede service. Nu nog een pin-automaat en retourpinnen erbij en dan is het helemaal geweldig.

Reactie MEB Rotterdam - Bruiloft-discoshow.nl:

Bedankt voor de tip. waarschijnlijk wordt pinnen in 2019 ook mogelijk bij MEB Rotterdam. Ideal betalen vooraf en borg retour per bank is al wel ruim een jaar mogelijk. Wellicht handig voor komende opdracht?