Danny

Harstikke goed.had op het laatste moment wat lichten nodig en werd goed geholpen.moest de lichtset helemaal naar limburg meenemen voor een feest daar.1 avond feest, maar wel drie dagsn de lichtset...

Jeff

Goed, op het laatste moment alsnog geholpen. Jammer dat er in beginsel moeilijk werd gedaan over het 10minuten te laat inleveren van de goederen. Ik heb hiervoor bijna moeten bedelen om geen extra...

Reactie MEB Rotterdam - Bruiloft-discoshow.nl:

Fijn dat de apparatuur en snelheid naar wens waren. Onze collega moest speciaal op de zaak blijven voor u om na sluitingstijd nog de apparatuur in ontvangst te nemen. Fijn dat u uiteindelijk binnen 10 minuten ipv 30 minuten op de zaak kon zijn zodat de extra personeelskosten voor ons beperkt zijn gebleven en we het aan u niet door hoefden te rekenen.

Barry van de Laar

Helemaal oké!

Reactie MEB Rotterdam - Bruiloft-discoshow.nl:

We verwachten komende maanden veel technische informatie over onze producten toe te gaan voegen. Daarmee hopen we betere informatie te gaan geven vooraf. Bijvoorbeeld over de maten van de kisten en apparatuur zodat goed kan worden ingeschat of alles in de auto past.

Goede website, snel geantwoord.

Reactie MEB Rotterdam - Bruiloft-discoshow.nl:

Bedankt voor de feedback. Zoals in de eerste alinea van de bevestigingsmail te lezen is, mag u ook schriftelijk akkoord geven door dat tekstueel te mailen aan ons. Scheelt een hoop gedoe met printen, tekenen met de pen, scannen en terug sturen.

Griffier gemeente Sliedrecht

Top!

Reactie MEB Rotterdam - Bruiloft-discoshow.nl:

Bedankt voor dit mooie bericht! Daar doen we het voor!

Prive feest georganiseerd met DJ van MEB

Beekhuizen Bindt

Betrof een eerste kennismaking maar overtuigend genoeg om ook de volgende boeking te plaatsen.

Reactie MEB Rotterdam - Bruiloft-discoshow.nl:

Hartstikke mooi om te lezen dat we er een nieuwe vaste klant bij hebben. We nemen contact met u op om te kijken waar we nog kunnen verbeteren op basis van uw tip.

Goede service

Sacha Jacob

Goed materiaal, leveren wat je verwacht. Goede service.