Isabel

2 weken geleden pakketje besteld nogsteeds niks binnen of een update of berricht gehad dat het wat langer kan duren erg jammer ...

Heb je verbeterpunten of tips?

Updates geven over mijn pakketje

Reactie Me & Martin:

Hi Isabel, inmiddels hebben we contact gehad per e-mail en is het probleem verholpen. πŸ˜ƒ Helaas was jouw pakketje zoekgeraakt πŸ’” We hebben je pakketje gevonden en je hebt jouw bestelling inmiddels... Hi Isabel, inmiddels hebben we contact gehad per e-mail en is het probleem verholpen. πŸ˜ƒ Helaas was jouw pakketje zoekgeraakt πŸ’” We hebben je pakketje gevonden en je hebt jouw bestelling inmiddels ook ontvangen. 😊 We hebben je gevraagd of je jouw review zou willen herzien, maar hebben helaas (nog) niks van je vernomen. 😒 We wensen je alsnog veel plezier met je bestelling en onze excuses voor het ongemak. πŸ’ž Liefs, Team Me & Martin

Yvonne

Zeer tevreden! Snelle levering en mooie laarzen ontvangen, super bedankt! Persoonlijk briefje vind ik persoonlijk erg leuk!

Reactie Me & Martin:

Hi Yvonne! Jij ook super bedankt voor je mooie 5-sterren review. 😊 Fijn om te lezen dat je tevreden bent! πŸ₯° Liefs, Team Me & Martin

Daisy

Reactie Me & Martin:

Hi Daisy! Bedankt voor je mooie 5-sterren review. 😊 Fijn om te lezen dat je tevreden bent! πŸ’ž Liefs, Team Me & Martin

Zarah

Prima, leuke collectie! Werd snel geleverd en zat een leuk kaartje bij

nee

Reactie Me & Martin:

Hi Zarah, dankjewel voor je prachtige review! πŸ’œ Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad. ✨Liefs, Team Me & Martin

Lisanne

Erg tevreden! Snelle levering en een goed en mooi product

Heb je verbeterpunten of tips?

Ik hou er altijd van als iets speciaal word ingepakt maar snap helemaal dat dat alleen maar geld kost! Ik ben ook maar aan het zoeken naar iets, ven gewoon heel tevreden :)

Reactie Me & Martin:

Lieve Lisanne, dankjewel voor je mooie review! πŸ₯° Fijn dat je erg tevreden bent over de levering en het product. Dankjewel voor je feedback, deze is voor ons erg waardevol! πŸ’œ Liefs, Team Me &... Lieve Lisanne, dankjewel voor je mooie review! πŸ₯° Fijn dat je erg tevreden bent over de levering en het product. Dankjewel voor je feedback, deze is voor ons erg waardevol! πŸ’œ Liefs, Team Me & Martin

Tara

Heel goed

Reactie Me & Martin:

Lieve Tara, dankjewel voor je ontzettend mooie review! πŸ’œ Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent ✨Liefs, Team Me & Martin 😊

Sanne

Helemaal dik in orde

Reactie Me & Martin:

Lieve Sanne, dankjewel voor je ontzettend mooie 5-sterren review! πŸ’œ Erg fijn om te lezen dat je helemaal happy bent ✨Liefs, Team Me & Martin 😊

Mara

Super goed

Reactie Me & Martin:

Hi Mara! Yay, super bedankt voor de mooie review! 😍 Een fijne dag gewenst ❀️ Liefs, Team Me & Martin

Goede maat, goede kwaliteit en geen lange Levertijd. Super blij mee!

Reactie Me & Martin:

Hi! Bedankt dat je de tijd hebt genomen deze geweldige 5-sterren review te schrijven. 😊 Fijn dat je super blij bent met onze producten/service. πŸ’œ Daar zijn wij ook super blij mee! πŸ₯° Liefs, Team... Hi! Bedankt dat je de tijd hebt genomen deze geweldige 5-sterren review te schrijven. 😊 Fijn dat je super blij bent met onze producten/service. πŸ’œ Daar zijn wij ook super blij mee! πŸ₯° Liefs, Team Me & Martin

Karolina

Super goed

Reactie Me & Martin:

Hi Karolina! Bedankt voor je prachtige 5-sterren review. 😊 Geweldig om te lezen dat je onze service super goed vind. Thanks! πŸ₯° Liefs, Team Me & Martin