Zie verbeterpunt

2 x zelf verzendkosten betalen vind ik niet service gericht

Hi Sylvia,
Hi Sylvia,
Bedankt voor je review. Wanneer je jouw gehele bestelling retourneert, krijg je altijd de verzendkosten van ons naar jou toe teruggestort. 😊 Na per e-mail contact met jou te hebben gehad, bleek dat je je vergist had en zou je jouw review aanpassen. 😒 Helaas is dit nog niet gebeurt, en we hopen uiteraard dat je dit alsnog zult doen. πŸ’– Liefs, Team Me & Martin

Bibi

Goed. Snelle service, product zoals omschreven.

Reactie Me & Martin:

Hi Bibi, bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad, yay! 😍 Zien we je snel weer? ❀️ Liefs, Team Me & Martin

Famdzj

Okay

Heb je verbeterpunten of tips?

Volgende dag geleverd is niet gebeurd

Reactie Me & Martin:

Hi Famdzj! Bedankt voor je mooie review. 😊 Wij garanderen niet dat bestellingen de volgende dag geleverd zullen worden Wij garanderen wel dat wanneer je jouw bestelling op werkdagen voor 17:00... Hi Famdzj! Bedankt voor je mooie review. 😊 Wij garanderen niet dat bestellingen de volgende dag geleverd zullen worden Wij garanderen wel dat wanneer je jouw bestelling op werkdagen voor 17:00 besteld, wij deze dezelfde dag zullen verzenden!πŸ₯° Liefs, Team Me & Martin

Sylvia

Geen lange leveringstijd. Is goed afgeleverd en een prima sale prijs.

Nee eigenlijk niet

Reactie Me & Martin:

Hi Sylvia, dankjewel voor je mooie 4-sterren review! πŸ’œ Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent ✨Liefs, Team Me & Martin 😊

Sabrina

Top!

Reactie Me & Martin:

Hi Sabrina! Bedankt voor je mooie 5-sterren- review. 😊 Leuk om te lezen dat alles top is gegaan! We hopen je snel weer te zien in de webshop! πŸ₯° Liefs, Team Me & Martin

Hele leuke kleding van prima kwaliteit

Gewoon zo door gaan!

Reactie Me & Martin:

Hi! Bedankt voor je mooie 5-sterren review. 😊 Fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent. Hopelijk zien we je snel weer! πŸ₯° Liefs, Team Me & Martin

Celeste

Goede ervaring

Niet dat ik weet

Reactie Me & Martin:

Hi Celeste, bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad, yay! 😍 Zien we je snel weer? ❀️ Liefs, Team Me & Martin

Jessica

Nette levering, goed product voor super prijs

Reactie Me & Martin:

Hi Jessica, bedankt voor je review en het geven van 5 sterren, yay!✨ Super leuk om te lezen dat je helemaal tevreden bent! πŸ₯° Liefs, Team Me & Martin

Iris

Super leuke producten, snelle verzending & leuk ingepakt! Dank jullie wel!

Reactie Me & Martin:

Hi Iris! 😊 Heel graag gedaan en jij natuurlijk ook bedankt! ❀️ Veel plezier met jouw aankoop! Liefs, Team Me & Martin

Positieve ervaring, hele leuke kleding en overzichtelijke website.

Heb je verbeterpunten of tips?

Misschien de afmetingen proberen te vermelden van de kledingstukken.

Reactie Me & Martin:

Hi, super bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt gehad! ✨ Jouw feedback gaan we zeker meenemen bij het verder verbeteren van onze website. ❀️ Liefs, Team... Hi, super bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt gehad! ✨ Jouw feedback gaan we zeker meenemen bij het verder verbeteren van onze website. ❀️ Liefs, Team Me & Martin