Lianne

Goedkope spullen van zeer slechte kwaliteit. Lijkt alsof het rechtstreeks van AliExpress komt. Vanwege de bezorgkosten en de retourkosten is het terugsturen het niet waard.... Absoluut geen... Goedkope spullen van zeer slechte kwaliteit. Lijkt alsof het rechtstreeks van AliExpress komt. Vanwege de bezorgkosten en de retourkosten is het terugsturen het niet waard.... Absoluut geen aanrader!

Zeer goedkope kleding

Kwaliteit en service (verzend en retour beleid) verbeteren.

Reactie Me & Martin:

Hi Lianne. Bedankt voor je review en wat ontzettend jammer dat je niet tevreden bent. Echter zijn onze producten zijn niet afkomstig van AliExpress of een dergelijke website. Dit kunnen wij ook... Hi Lianne. Bedankt voor je review en wat ontzettend jammer dat je niet tevreden bent. Echter zijn onze producten zijn niet afkomstig van AliExpress of een dergelijke website. Dit kunnen wij ook onderbouwen. ☝ Wil je meer informatie over onze producten en/of merken, dan kun je ons altijd een berichtje sturen via klantenservice@meandmartin.com. 😘 Ook wanneer je niet tevreden bent over een item, staan wij altijd open voor een passende oplossing! Liefs, team Me & Martin.

Lien kloppenburg

Helaas klacht over witte cowboy laarsjes zijn mooi maar als je tegen de laarjes aan komt
Met de zool van andere laars bruine vele niet meer eraf tehalen graag contact met jullie graag Lien kloppenburg Lelystad

Wendy

Matig

Niet compleet, wacht nog steeds op mn bikini broekje. Wordt niet op de hoogte gehouden

Reactie Me & Martin:

Hi Wendy, bedankt voor jouw beoordeling. Het bikinibroekje wat je besteld hebt, is helaas niet meer op voorraad. Wij hebben het aankoopbedrag daarom vrijwel direct teruggestort. Wat jammer dat je... Hi Wendy, bedankt voor jouw beoordeling. Het bikinibroekje wat je besteld hebt, is helaas niet meer op voorraad. Wij hebben het aankoopbedrag daarom vrijwel direct teruggestort. Wat jammer dat je hierover niet goed bent geïnformeerd door onze klantenservice. Onze excuses hiervoor! ❤️ Liefs, Team Me & Martin

Anoeska

Erg goed

Leuke schoenen en laarzen voor een mooie prijsje

?

J. Dekker

Geen antwoord op klacht diamant cut bifocal bril

?

Klachten snel beantwoorden

Reactie Me & Martin:

Hi, bedankt voor het herzien van jouw review. Na per e-mail contact met jou te hebben gehad, bleek dat jouw (eerdere) review niet voor ons bestemd was. Dankjewel daarom voor het herzien van jouw... Hi, bedankt voor het herzien van jouw review. Na per e-mail contact met jou te hebben gehad, bleek dat jouw (eerdere) review niet voor ons bestemd was. Dankjewel daarom voor het herzien van jouw review en jouw 10/10 sterren review aan ons voor onze klantenservice! 😉 Liefs, Team Me & Martin ❤️

Bregje

Goede service, snel en duidelijk

Goed verpakt, snel, goede service

Ga vooral zo door

Reactie Me & Martin:

Hi Bregje, dankjewel voor jouw prachtige review! We gaan zeker zo door en hopen je snel weer te zien in de shop om jou wederom een fijne shopervaring te geven! ❤️ Liefs, Team Me & Martin

Shannen

Snelle en nette zending. Goede producten.

Producten komen overeen met wat je op de site ziet.

Verzendkosten voor retour.

Reactie Me & Martin:

Hi Shannen, dankjewel voor jouw geweldige positieve review! De (kleur)echtheid van onze productfoto's vinden wij erg belangrijk. What you see, is what you get! Jouw feedback zullen wij zeker... Hi Shannen, dankjewel voor jouw geweldige positieve review! De (kleur)echtheid van onze productfoto's vinden wij erg belangrijk. What you see, is what you get! Jouw feedback zullen wij zeker meenemen! ❤️ Liefs, Team Me & Martin

Mariella

Zeer positief

Klant vriendelijk

Nvt

Reactie Me & Martin:

Hi Mariella, super bedankt voor jouw mooie 9/10 review! Mochten wij jou in de toekomst weer ergens bij kunnen helpen,stuur ons gerust een berichtje. We hopen je snel weer te zien in de shop! ❤️... Hi Mariella, super bedankt voor jouw mooie 9/10 review! Mochten wij jou in de toekomst weer ergens bij kunnen helpen,stuur ons gerust een berichtje. We hopen je snel weer te zien in de shop! ❤️ Liefs, Team Me & Martin

Annette

Goed!

Duidelijke website, snelle bezorging

Retourkosten zijn hoog

Reactie Me & Martin:

Hi Annette, dankjewel voor jouw mooie 8/10 review! Fijn dat je de website als duidelijk hebt ervaren en tevreden bent over de snelle bezorging. Jouw feedback gaan wij zeker meenemen! ❤️ Liefs, Team... Hi Annette, dankjewel voor jouw mooie 8/10 review! Fijn dat je de website als duidelijk hebt ervaren en tevreden bent over de snelle bezorging. Jouw feedback gaan wij zeker meenemen! ❤️ Liefs, Team Me & Martin

Marleen

Heb nog niets ontvangen

Weet t niet

E-mail sturen waar pakketje zich bevind

Reactie Me & Martin:

Hi Marleen,bedankt voor jouw review. Echter hebben wij jou reeds al op 17 januari een e-mail gestuurd betreft jouw bestelling. Ook hebben we jou n.a.v. deze review een e-mail gestuurd, maar helaas... Hi Marleen,bedankt voor jouw review. Echter hebben wij jou reeds al op 17 januari een e-mail gestuurd betreft jouw bestelling. Ook hebben we jou n.a.v. deze review een e-mail gestuurd, maar helaas hebben we tot op heden (nog) geen reactie mogen ontvangen. Mocht je vragen hebben dan kun je ons altijd een berichtje sturen! ❤️ Liefs, Team Me & Martin