Marloes Brouwer

Netjes

Feetique, voetverzorging

Een fijn bedrijf met klantvriendelijke service en makkelijke communicatie.

Satin Skin & Body Care

Uitstekend! Snelle levering

karine vanhoegaerden

Prijs / kwaliteit zeer goed
Levering zou soms sneller kunnen. Laatste bestelling meer dan een week moeten wachten. Na reminder liep het vlot

Aliane de kievth

Goede service en adviezen

Deborah Hoekstra

Tot dusver geen klachten en er is met mij netjes gecommuniceerd dat een product, ondanks positieve voorraadmelding in de webshop, niet op vooraad is. Ik heb de keuze gemaakt om 3-4 weken geduld ye... Tot dusver geen klachten en er is met mij netjes gecommuniceerd dat een product, ondanks positieve voorraadmelding in de webshop, niet op vooraad is. Ik heb de keuze gemaakt om 3-4 weken geduld ye hebben. Ik ben nu wel benieuwd of ik tussentijds een update zal ontvangen van de te verwachten levertijd.

Reactie MAZ Beautyland:

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat de communicatie goed verloopt. Met het overzetten van onze nieuwe webshop is er inderdaad nog een bug gevonden waardoor er vertraging was in voorraad. Dit is... Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat de communicatie goed verloopt. Met het overzetten van onze nieuwe webshop is er inderdaad nog een bug gevonden waardoor er vertraging was in voorraad. Dit is inmiddels al verholpen, excuses hiervoor. Ik zal u per mail berichten over de status van uw product.
MAZ Beautyland.