Ik wacht al bijna 2 weken op mijn bestelde pedicure jasje.

Reactie MAZ Beautyland:

Dat is inderdaad erg vervelend.
Al onze kleding komt uit de UK daar zijn momenteel vertragingen vanwege de brexit.
Daar bovenop hebben we natuurlijk te maken met het winterse weer waardoor...
Dat is inderdaad erg vervelend.
Daar bovenop hebben we natuurlijk te maken met het winterse weer waardoor depots overvol staan. We kunnen hier helaas geen druk op uit oefenen en moeten wachten tot deze voorraden worden aangevuld.
We begrijpen dat het erg vervelend is en hopen dat het snel weer terug naar normaal gaat.
Hartelijk dank voor uw begrip en laten we vooral dit weekend even genieten van het ijs.
MAZ Beautyland.

Cathy

Goede duidelijke site, goederen zijn snel geleverd

Annemijn

De bezorging duurde langer dan verwacht. Echter reageert de klantenservice super snel op vragen en is het product erg fijn.

Kim Vulders

Al 2 weken geleden een product besteld. Is nog niet binnen. Mail gestuurd waar het product blijft. Nu komt dat door de brexit zeggen ze. Vracht blijft lang daar. Zou fijn zijn als dat in een mail... Al 2 weken geleden een product besteld. Is nog niet binnen. Mail gestuurd waar het product blijft. Nu komt dat door de brexit zeggen ze. Vracht blijft lang daar. Zou fijn zijn als dat in een mail vermeld wordt naar de klant ipv dat ik me af vraag waar het blijft en vervolgens een mail moet sturen.

Beste Kim,
Beste Kim,
Hartelijk dank voor uw review. Het klopt inderdaad dat leveringen uit Engeland enorme vertragingen hebben bij de douane. Kleding komt veelal uit de UK. We zijn tijdelijk de levertijden van die producten aan het aanpassen zodat er een mail gestuurd wordt met de nieuwe verwachte levertijd. We hopen dat dit snel weer onder controle is.
Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet.

Top service!

Pedicurepraktijk H van Voorthuizen

Heel goed

marian

Artikel stond op voorraad maar de volgende dag werd ik gebeld dat het 2 weken zou duren eer ik het zou kunnen ontvangen. Netjes dat ik gebeld werd maar als het op de website op voorraad is dan moet... Artikel stond op voorraad maar de volgende dag werd ik gebeld dat het 2 weken zou duren eer ik het zou kunnen ontvangen. Netjes dat ik gebeld werd maar als het op de website op voorraad is dan moet dat ook zo zijn. Vervolgens niks meer gehoord maar ineens op een dag voor de deur gelegd door DPD. Het is wel zo netjes om een mail te krijgen dat iets verzonden is .Dan kan ik het volgen met track en trace. Ik ben tevreden met het bestelde artikel maar bestel hier niet weer.

Beste Marian,
Beste Marian,
Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat uw artikel later geleverd is. Momenteel kampen we nog steeds met slechte leveringen uit het buitenland dit mede ook door de feestdagen. Voorraad statussen hebben wel eens iets vertraging waardoor een artikel meerdere malen besteld wordt dan de voorraad toereikend is.
Zodra wij een pakket aanmelden bij DPD wordt er direct een mail gestuurd vanuit DPD. De volgende ochtend ontvangt u weer een mail met de tijdsindicatie van levering. Wellicht komt de mail in de spambox of is u opgegeven mail incorrect of vol.
Vanwege covid worden pakketjes op afstand afgegeven. Hopelijk kunnen we dit snel achter ons laten.
Fijn dat het artikel wel naar wens is. Mocht u vragen hebben kunt u ons altijd tijdens kantooruren bellen of mailen wij reageren direct.
Team MAZ Beautyland

Geweldige service en snelle bezorging