Ervaring was goed,aangenaam en correct

Veronique

Altijd alles op tijd .TOP ,SNEL, Vrijelijk

Irma Pieschel

Prima service!

Hans

Goede service, nadat ik contact had opgenomen.

helen kaptein

Goede producten en snelle levering

Monique Nijhof-lucas

De bestellingen komen snel binnen en altijd compleet

Kathleen Van Geel

Snelle en correcte service.

Ik heb geen klachten maar zit wel altijd te zoeken hoe het werkt op de mazzelpunten in te leveren. Misschien kan dit duidelijker aangegeven worden.

Reactie MAZ Beautyland:

Beste Klant,
Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat er geen klachten zijn. We gaan zeker kijken of het nog duidelijker kunnen maken. Voor nu zal het kort uitleggen hoe de punten in te wisselen/omzetten naar waardebon.
1) u logt in en kiest op uw account voor mijn loyaliteitspunten. Hier ziet u het overzicht van de punten en u kunt ook de openstaande punten inwisselen voor een voucher welke direct beschikbaar is in uw winkel wagen. Klik op voeg toe en de korting wordt verrekend.
2) ga naar uw winkelwagen en klik op "transformeer mijn punten in een waardebon van ..." de waardebon kunt u direct weer toevoegen en het wordt verrekend.
Wij vinden zelf stap 2 de makkelijkste. Stap 1 kunt u gebruiken om het overzicht in te zien.
Heeft u nog vragen dan vernemen wij dat graag.
met vriendelijke groet,
Team MAZ Beautyland