Vanessa Lubbers

Duidelijk advies en correcte afhandeling

Duidelijk en eerlijk advies gekregen. De afhandeling ging heel snel. Kortom een zeer tevreden klant!

Moolenbeek

Makkelijk en goed geregeld!

Uitstekende service, ik heb heel snel een hypotheekberekening ontvangen. Met deze kennis heb ik uiteindelijk ook een hypotheek afgesloten. Aanrader!

J.M. Bakker

Uitstekend

Ik heb informatie opgevraagd bij Attentas en werd nog dezelfde dag gebeld. dat vond ik heel prettig omdat ik wilde weten waar ik aan toe was.

Ik heb daarna een uiterst correct gesprek gehad met een adviseur en goed voorzien van informatie. Veel meer uitleg dan bij de bank waar je echt als een leek wordt behandeld.

D. Peeks

Prettig zaken gedaan

Ik ben reeds enkele jaren klant bij Attentas en ook afgelopen jaar hebben ze ons weer goed geadviseerd bij het veranderen van onze lopende hypotheek.
Mede hierdoor kon onze verbouwing royaal worden gerealiseerd.

Loos

Attentas

attentas

Gerrits

H Gerrits Veendam

Vorige week is onze hypotheek rond gekomen, duurde iets langer dan verwacht maar probleem lag niet bij Attentas maar bij de bank, toch alles is 6 weken rond, zeer deskundig en betrouwbaar advies, goede prijs verhouding en goed geĆÆnformeerd tijdens het verloop. Wij zijn zeer tevreden en kunnen dit bedrijf aanbevelen. Fam. Gerrits

Jeremy puplickhuijsen

Zeer tevreden

Contstant op de hoogte houden van het verloop

Rojin

Super geholpen en super tevreden

Goed en vakkundig geholpen. ze nemen de tijd voor je en leggen alles duidelijk en begrijpelijk uit. Echt kennis van zaken in tegenstelling tot andere. Echt een aanbeveling!

Kim van Ulzen

Attentas maakt het waar

Betrouwbaar, snel, denkt mee, persoonlijk, aandacht, kwaliteit. Een echt financieel advies wat jaren meegaat. Vol vertrouwen zijn wij in de werkwijze en het persoonlijke contact van de medewerkers van Attentas

Michel Lubbers

Beoordeling door Michel Lubbers

Een klantgerichte, correcte en efficiente afhandeling van zaken. Zeer vriendelijke binnendienst medewerkster.