Vanessa

Aan te bevelen

Ik heb mijn ervaring met Attentas als heel prettig ervaren, duidelijk advies, goede en snelle service. Ik heb een duidelijke hypotheek berekening snel ontvangen en de hypotheek met een goed gevoel afgesloten.

M.P. Ramlal-Eekhof

Attentas maakt het waar!

Een hele vlotte snelle berekening, waarin je precies weet waar je aan toe bent. Geen leugens en geen grote verhalen zoals we helaas bij een ander wel hebben meegemaakt. Geen hypotheek, dan ook geen kosten. Helpen met meer dan alleen de hypotheek.

Jan Brouwer

SUPER.

Wat banken niet voor elkaar krijgen.
Krijgen zij wel voor elkaar.
Gewoon SUPER.
Het zijn Vakmensen die met liefde voor hun vak het voor elkaar krijgen en zich inleven in de klant.

Van der Linden

Hypotheek met advies

De adviseur neemt de tijd en vraagt door zodat ook zaken waar je als klant niet meteen aan denkt besproken worden.
Wij zijn dik tevreden!

Marchel

Uitstekend geholpen

goede personelijke begeleiding

T.Vreman

Uitstekend

Zeer professionele en adequate organisatie.
Komen afspraken na en reageren snel en optimaal.
Hoog onderscheidend vermogen mbt andere
aanbieders. Zeer competatief

F van Heeswijk

Ons nieuwe huis

Professioneel,erg behulpzaam en zeer vriendelijk zijn deze mensen. Dankzij hen is onze droom uitgekomen en hebben wij een nieuwbouw huis kunnen kopen. Niets is ze teveel,wat je ook vraagt,zij gaan er mee aan de slag en begeleiden ons op een erg aangename manier. Wat ook erg fijn is,is dat wij hierdoor ons erg op ons gemak bij hun voelen. Nogmaals Attentas bedankt voor alles wat jullie voor ons gedaan hebben en nog steeds doen.

H.E. van Oene

Privé van Oene

Wij hebben de ervaring dat er altijd adequaat en professioneel wordt gereageerd op vragen.
Advies is pragmatisch en helder.

Marijn Smits

Eko Zonnehuis

Zeer dienstverleningsgericht. Aanhouders die verder kijken dan de platgetreden paden.

Alexander

Top bedrijf!

Na rondkijken op de markt had hadden we eindelijk een huis gevonden wat aan onze eisen voldeed. Bij de grootbanken van nederland kregen we niet genoeg.
De adviseur daar adviseerde zelfs dat ik naar een appartement zou moeten uitkijken. Op internet zijn we uiteindelijk bij attentas gekomen, na wat info gemailed keurig binnen no time teruggemaild/gebeld door attentas. Na spitten door al ons financieele stukken was attentas van mening dat we keurig door de aanvraag zouden komen. Als starter had ik in mijn opinie extreem veel vragen :) en die zijn snel en in normaal nederlands beantwoord. Het geen wat toch erg belangrijk is dat de adviseur dicht betrokken was bij ons verhaal. De adviseur heeft zelfs gezegt: Het moet betaalbaar blijven en ook in de toekomst en zou dat niet het geval zijn zouden wij dit nooit bij onze clienten neerleggen iets wat naar mijn mening betrokkenheid en kennis laat zien, Kortom gewoon superkantoor een 10/10! nu hopen dat het huis snel af is :)