S en J

Hypotheek en Lening

Wij zijn ontzettend tevreden en blij dat wij geholpen zijn door attentas.Zij hebben kei hard hun best voor ons gedaan om ons deadline te halen,en het is gelukt! Ook met het regelen van het overstappen van een doorlopend krediet met lage rente is het top verlopen.Als wij een punt mogen geve is dit een dikke 10!

Rasha

Wij zijn zeer tevreden met de klantvriendelijkheid en ern super service gekregen dank hiervoor!!

Klantvriendelijk en een super service we krijgen altijd meteen reactie en natuurlijk een snelle financiering !!

M.Minjon

Kundig, toegankelijk en zeer prettig.

Ik ben erg tevreden over attentas (Frank, Venessa, Stijn en alle anderen).
Zij hebben mij kundig, geduldig en zeer positief begeleid/ondersteunt en geadviseerd. En dankzij hen woon ik nu in mijn eerste eigen huisje. Geweldig. Bedankt toppers

Joke Boerman

Topkwaliteit

Zeer klantvriendelijk, betrouwbaar, deskundig, goed telefonisch te bereiken, snelle reactie op vragen,

W. hoeste

Hypotheek

Hypotheek

GG

Super!

Erg snel en goed geholpen. Voor mijn situatie is naar de beste en meest voordelige oplossing gezocht. Alles is uit handen genomen. Daarnaast zijn de medewerkers zeer vriendelijk en accuraat.

diane van der Vliet

Super top mensen die met alles voor je klaar

Staan altijd voor je klaar met advies en stellen je gerust

Schipper

Een top bedrijf die je aan alle kanten en via alle wegen probeert te helpen en helpt! Kort om SUPER!

Wij hebben geen enkele zwakke punten mogen ontdekken.. Dus alleen maar sterke punten in alle opzichten

karin bonne

Goede begleiding

zeer goede begleiding en uitleg van begin tot het einde.

Raymond Somopawiro

Attentas

Zeer duidelijke uitleg over uw hypotheek! Gaan een flinke stap verder dan menig ander hypotheker! Zijn erg betrokken en denken met je mee en lossen eventuele problemen netjes op. Voor Attentas is niets teveel.