Sparla

METEN MET 2 MATEN

Als zelfstandig ondernemer met een constant en ruim inkomen, moet ik halverwege de aanvraag concluderen dat deze gratis service niet voor mij geldt als ondernemer...... Jammer joh... gemiste kans!

Oualid

Top service

Frank en Venessa hebben echt fantastisch werk geleverd, heel erg duidelijk en ze houden je continu op de hoogte. Ik had altijd gedacht geen Hypotheek te kunnen krijgen totdat ik bij Attentas terecht kwam, en hun hebben het zeer vakkundig geregeld allemaal. Vriendelijke medewerkers, kortom top service en begeleiding. Bedankt.

Verweijmeren

Zeer kundig en klantvriendelijk.

Een huis kopen doe je niet maandelijks, maar ik zou het zo weer doen via Attentas te Enschede. Door het kundige advies, accuraatheid en betrokkenheid is onze hypotheek naar onze wensen en binnen een korte termijn geregelt. Hierdoor is er geen bouwrente berekend en dus zijn wij uiteindelijk goedkoper uit. Top!!

Familie van den Hoek

Attèntas, fantastisch servicegericht!!

Onze ervaring is ongelooflijk positief over Attèntas! De persoonlijke benadering is top!

Omdat de hypotheek wereld voor ons onbekend terrein was en we de zekerheid van professionele ondersteuning wilden, hebben we Attèntas gevraagd om ons te begeleiden. Alles werd ons duidelijk uitgelegd; je moet je voorstellen dat de financiële wereld vaak enorm complex kan zijn, maar de ondersteuning/uitleg van Frank Pierik icm de meiden van kantoor heeft ons zoveel zekerder gemaakt in deze wereld. Door de tussenkomst van dit bureau is er zoveel mogelijk en hebben we niet het idee dat we verkeerde keuzes kunnen maken omdat hier altijd een professional naar zal kijken. Attèntas gaat zoveel verder dan alleen een hypotheek afsluiten. De drempel tot contact is dusdanig laag dat we met vragen altijd bij hen terecht kunnen. Ook na het afsluiten zullen ze er zijn voor ondersteuning.

Kortom, Attèntas is de beste keuze die wij gemaakt hebben in 2015! Wij hebben tot op de dag van vandaag geen spijt!

nancy

Beoordeling attentas

Denken met je mee service en klantgericht goed bereikbaar

G.Ilguy

Super

In een woord Super.
Mijn droom en wens is uitgekomen.
Ik heb dankzij Attentas mijn huur huis kunnen kopen.
Kan niets anders zeggen dan Super, Top.
Attentas bedankt.
Kan

Van Duinen

Perfecte begeleiding door Attentas

Door een zeer open en gemoedelijke sfeer heeft Frank ons wederom aan ee goede hypotheek geholpen.
Zijn kennis en ervaring is aan alles af te lezen.

Zelfs in de late avonduren werd er niet gehaasd maar werd er vooral geluisterd naar onze wensen en eisen, met een geweldig eindresultaat

Levina de jong

Zowel de buitendienst als binnendienst hebben mij heel goed geholpen. Via Attentas was het mogelijk meer te lenen dan bij anderen en wel gewoon met nhg-garantie.Echt , er is meer mogelijk via...

In een woord fantastisch

Hanneke Pennock

1 woord GEWELDIG!!

6 verschillende banken gehad en niks was mogelijk met een lening totdat ik attentas om advies vroeg toen was het ineens wel mogelijk!
nu een super huis dankzij attentas!
Bedankt Frank en Venessa!!!

kivits

Attentas