Kim van Ulzen

Attentas maakt het waar

Betrouwbaar, snel, denkt mee, persoonlijk, aandacht, kwaliteit. Een echt financieel advies wat jaren meegaat. Vol vertrouwen zijn wij in de werkwijze en het persoonlijke contact van de medewerkers... Betrouwbaar, snel, denkt mee, persoonlijk, aandacht, kwaliteit. Een echt financieel advies wat jaren meegaat. Vol vertrouwen zijn wij in de werkwijze en het persoonlijke contact van de medewerkers van Attentas

Michel Lubbers

Beoordeling door Michel Lubbers

Een klantgerichte, correcte en efficiente afhandeling van zaken. Zeer vriendelijke binnendienst medewerkster.

G. van der Velde

Goede service

Wij hebben onlangs een aanvraag via maximalehypotheek.nu gedaan, dit is deel van Attentas.
Via onze eigen bank waren er wel mogelijkheden maar net niet genoeg om de gewenste woning te kopen. Wij zijn vanaf het begin tot eind zeer vriendelijk te woord gestaan en advies bij ons thuis in de avonduren was ook geen enkel probleem. De hypotheek was is 4 weken geregeld en wij hebben afgelopen week de sleutel ontvangen. Ik kan iedereen aanraden via deze organisatie zaken te doen, je hebt zelfs de keuze uit alle banken.

A.T.A. Wigbers

Goed advies

Afgelopen jaar heeft Attentas Adviseurs te Enschede de hypotheek geregeld.
Ook hebben zij zonder extra kosten ons geholpen met de onderhandelingen van onze nieuwe woning.
Alles is goed...
Afgelopen jaar heeft Attentas Adviseurs te Enschede de hypotheek geregeld.
Alles is goed verlopen en wij zijn zeer tevreden.
Hartelijk dank!

Heer Heersche

Samenwerking altijd prima!

De samenwerking is altijd accuraat en vertrouwelijk. Als ik weer een nieuwe hypotheek zou moeten afsluiten dan zou ik zo weer bij jullie terechtkomen!

Joyce

Super geregeld!

Wij hebben een aanvraag via Internet gedaan en op zeer korte termijn kregen wij bezoek van een zeer kundige adviseur. Alles super geregels, ook nog de VT voor elkaar gemaakt!