karin bonne

Goede begleiding

zeer goede begleiding en uitleg van begin tot het einde.

Raymond Somopawiro

Attentas

Zeer duidelijke uitleg over uw hypotheek! Gaan een flinke stap verder dan menig ander hypotheker! Zijn erg betrokken en denken met je mee en lossen eventuele problemen netjes op. Voor Attentas is... Zeer duidelijke uitleg over uw hypotheek! Gaan een flinke stap verder dan menig ander hypotheker! Zijn erg betrokken en denken met je mee en lossen eventuele problemen netjes op. Voor Attentas is niets teveel.

Vanessa

Aan te bevelen

Ik heb mijn ervaring met Attentas als heel prettig ervaren, duidelijk advies, goede en snelle service. Ik heb een duidelijke hypotheek berekening snel ontvangen en de hypotheek met een goed gevoel... Ik heb mijn ervaring met Attentas als heel prettig ervaren, duidelijk advies, goede en snelle service. Ik heb een duidelijke hypotheek berekening snel ontvangen en de hypotheek met een goed gevoel afgesloten.

M.P. Ramlal-Eekhof

Attentas maakt het waar!

Een hele vlotte snelle berekening, waarin je precies weet waar je aan toe bent. Geen leugens en geen grote verhalen zoals we helaas bij een ander wel hebben meegemaakt. Geen hypotheek, dan ook geen... Een hele vlotte snelle berekening, waarin je precies weet waar je aan toe bent. Geen leugens en geen grote verhalen zoals we helaas bij een ander wel hebben meegemaakt. Geen hypotheek, dan ook geen kosten. Helpen met meer dan alleen de hypotheek.

Jan Brouwer

SUPER.

Wat banken niet voor elkaar krijgen.
Krijgen zij wel voor elkaar.
Gewoon SUPER.
Het zijn Vakmensen die met liefde voor hun vak het voor elkaar krijgen en zich inleven in de klant.

Van der Linden

Hypotheek met advies

De adviseur neemt de tijd en vraagt door zodat ook zaken waar je als klant niet meteen aan denkt besproken worden.
Wij zijn dik tevreden!

Marchel

Uitstekend geholpen

goede personelijke begeleiding

T.Vreman

Uitstekend

Zeer professionele en adequate organisatie.
Komen afspraken na en reageren snel en optimaal.
Hoog onderscheidend vermogen mbt andere
aanbieders. Zeer competatief

F van Heeswijk

Ons nieuwe huis

Professioneel,erg behulpzaam en zeer vriendelijk zijn deze mensen. Dankzij hen is onze droom uitgekomen en hebben wij een nieuwbouw huis kunnen kopen. Niets is ze teveel,wat je ook vraagt,zij gaan... Professioneel,erg behulpzaam en zeer vriendelijk zijn deze mensen. Dankzij hen is onze droom uitgekomen en hebben wij een nieuwbouw huis kunnen kopen. Niets is ze teveel,wat je ook vraagt,zij gaan er mee aan de slag en begeleiden ons op een erg aangename manier. Wat ook erg fijn is,is dat wij hierdoor ons erg op ons gemak bij hun voelen. Nogmaals Attentas bedankt voor alles wat jullie voor ons gedaan hebben en nog steeds doen.

H.E. van Oene

Privé van Oene

Wij hebben de ervaring dat er altijd adequaat en professioneel wordt gereageerd op vragen.
Advies is pragmatisch en helder.