henk mioch

Uitstekend

Vanaf ons eerste gesprek had ik een goed gevoel dat het zou lukken

W.D. van Wieringen

Hypotheek Park Telstar

Attentas

Mijn vriendin en ik hadden een starterwoning op het oog in Hoevelaken.
Attentas

Mijn vriendin en ik hadden een starterwoning op het oog in Hoevelaken.
Na een boel speuren op het internet kwamen we bij Attentas terecht, aangezien hier de hoogste hypotheek werd verstrekt, met een aantrekkelijke rente.

Na telefonisch contact te hebben gehad met de binnendienst, kwam er binnen een week een hyptotheekadviseur (Stijn) op bezoek om ons wegwijs te maken binnen het hypotheek gebeuren. Waar we het gesprek begonnen als 'leken' eindigde we het prettige en informatieve gesprek met duidelijk meer kennis van zaken.

Stijn heeft ons gaandeweg erg goed begeleid richting de koop van het huis en uiteraard het financieren hiervan. Is tussentijds nog een keer langs geweest om meer informatie te geven aangezien mijn vriendin in de tussentijd van baan wisselde en hierdoor een aantal zaken moesten worden omgegooid en opnieuw berekend moesten worden.

Bij vragen kregen wij altijd diezelfde dag nog antwoord terug en werden wij uitgebreid geholpen.

Al met al zijn we erg blij dat we Attentas hebben gekozen als hypotheekverstrekker.
Heb zelf een collega aangeraden om zijn hypotheek te regelen via Attentas, heeft dit gedaan, en was net als wij erg tevreden.

Bedankt !

S en J

Hypotheek en Lening

Wij zijn ontzettend tevreden en blij dat wij geholpen zijn door attentas.Zij hebben kei hard hun best voor ons gedaan om ons deadline te halen,en het is gelukt! Ook met het regelen van het... Wij zijn ontzettend tevreden en blij dat wij geholpen zijn door attentas.Zij hebben kei hard hun best voor ons gedaan om ons deadline te halen,en het is gelukt! Ook met het regelen van het overstappen van een doorlopend krediet met lage rente is het top verlopen.Als wij een punt mogen geve is dit een dikke 10!

Rasha

Wij zijn zeer tevreden met de klantvriendelijkheid en ern super service gekregen dank hiervoor!!

Klantvriendelijk en een super service we krijgen altijd meteen reactie en natuurlijk een snelle financiering !!

M.Minjon

Kundig, toegankelijk en zeer prettig.

Ik ben erg tevreden over attentas (Frank, Venessa, Stijn en alle anderen).
Ik ben erg tevreden over attentas (Frank, Venessa, Stijn en alle anderen).
Zij hebben mij kundig, geduldig en zeer positief begeleid/ondersteunt en geadviseerd. En dankzij hen woon ik nu in mijn eerste eigen huisje. Geweldig. Bedankt toppers

Joke Boerman

Topkwaliteit

Zeer klantvriendelijk, betrouwbaar, deskundig, goed telefonisch te bereiken, snelle reactie op vragen,

W. hoeste

Hypotheek

Hypotheek

GG

Super!

Erg snel en goed geholpen. Voor mijn situatie is naar de beste en meest voordelige oplossing gezocht. Alles is uit handen genomen. Daarnaast zijn de medewerkers zeer vriendelijk en accuraat.

diane van der Vliet

Super top mensen die met alles voor je klaar

Staan altijd voor je klaar met advies en stellen je gerust

Schipper

Een top bedrijf die je aan alle kanten en via alle wegen probeert te helpen en helpt! Kort om SUPER!

Wij hebben geen enkele zwakke punten mogen ontdekken.. Dus alleen maar sterke punten in alle opzichten