Levina de jong

Zowel de buitendienst als binnendienst hebben mij heel goed geholpen. Via Attentas was het mogelijk meer te lenen dan bij anderen en wel gewoon met nhg-garantie.Echt , er is meer mogelijk via... Zowel de buitendienst als binnendienst hebben mij heel goed geholpen. Via Attentas was het mogelijk meer te lenen dan bij anderen en wel gewoon met nhg-garantie.Echt , er is meer mogelijk via Attentas. De hypotheek was ook vlot geregeld.Super bedankt voor alles. Groet aan Jos enVenessa van Levina de Jong.

In een woord fantastisch

Hanneke Pennock

1 woord GEWELDIG!!

6 verschillende banken gehad en niks was mogelijk met een lening totdat ik attentas om advies vroeg toen was het ineens wel mogelijk!
nu een super huis dankzij attentas!
Bedankt Frank...
nu een super huis dankzij attentas!
Bedankt Frank en Venessa!!!

kivits

Attentas

duidelijk en helder advies

Marielle

Attentas

Alleen maar goede ervaring. Hebben ons geholpen waar andere, grotere bedrijven niet eens de moeite namen om het te proberen. Fijne, correcte en duidelijke omgang van Frank heeft ervoor gezorgd dat... Alleen maar goede ervaring. Hebben ons geholpen waar andere, grotere bedrijven niet eens de moeite namen om het te proberen. Fijne, correcte en duidelijke omgang van Frank heeft ervoor gezorgd dat wij nu prinsheerlijk in onze nieuwe gekochte woning zitten. Daarna het verdere contact met zijn collega's eveneens als zeer goed ervaren!!

Pascal en Bianca

Geweldig en duidelijk advies

Het bedrijf Attentas (Frank en Venessa) heeft ons geweldig begeleid en voorzien van duidelijke uitleg van onze eerste hypotheek en raden wij Attentas van harte aan! Frank , Venessa en het team van... Het bedrijf Attentas (Frank en Venessa) heeft ons geweldig begeleid en voorzien van duidelijke uitleg van onze eerste hypotheek en raden wij Attentas van harte aan! Frank , Venessa en het team van Attentas Hartelijk dank!

fam tel

Erg tevreden over attentas !!

we zijn zeer tevreden over attentas ze hebben ons heel goed geholpen vriendelijke mensen echt een aanrader !! als je belt word je gelijk keurig te woord gestaan en hun krijgen meer voor elkaar dan... we zijn zeer tevreden over attentas ze hebben ons heel goed geholpen vriendelijke mensen echt een aanrader !! als je belt word je gelijk keurig te woord gestaan en hun krijgen meer voor elkaar dan elk ander echt een super bedrijf !!

Marvin Hughes

Het beste hypotheek advies van Nederland

Persoonlijk betrokken van begin tot het eind. Dat is wat ik heb ervaren bij de aanvraag van mijn hypotheek. Eerlijk en oprecht advies wat duidelijk en transparant is. Ook tijdens het aanvragen van... Persoonlijk betrokken van begin tot het eind. Dat is wat ik heb ervaren bij de aanvraag van mijn hypotheek. Eerlijk en oprecht advies wat duidelijk en transparant is. Ook tijdens het aanvragen van de hypotheek kon ik met al mijn vragen bij Attentas terecht. Ik adviseer daarom iedereen om hun hypotheek af te sluiten bij Attentas.

Werner en Pleun

Zeer vertrouwd en professioneel

We hadden het al opgegeven. Na meerdere pogingen bij hypotheekverstrekkers om een duidelijk beeld te krijgen over het verkrijgen van een hypotheek heeft Attentas empathie en is zeer deskundig na het... We hadden het al opgegeven. Na meerdere pogingen bij hypotheekverstrekkers om een duidelijk beeld te krijgen over het verkrijgen van een hypotheek heeft Attentas empathie en is zeer deskundig na het vinden van een juiste oplossing.

R.E. Dirks

Hypotheek niet mogelijk; echt wel!

We zijn een tijd bezig geweest met een hypotheek aanvraag bij onze eigen bank en bij de hypotheker. We hadden echter 2 inkomens nodig en daarna zagen ze pas mogelijkheden.
Dit ook vanwege een...
Dit ook vanwege een BKR A codering in het verleden.

Attentas heeft ons echter wel kunnen helpen en daar zijn we heel content over. Persoonlijk advies aan huis en alle vragen werden vlot beantwoord via de email.

Korte lijnen en extra advies hoe te werk te gaan.

Ook nazorg met belastingaangifte zonder extra kosten. Super!

Kees Buijs

Uitmuntend en zeer klantgericht!

Ik had mij geen betere partner kunnen wensen om mij door het hypotheekbos en geneuzel heen te loodsen om mijn financiering te verkrijgen.
Geen stress, overal een antwoord op en zeer pro...
Geen stress, overal een antwoord op en zeer pro actief.
Echt een "partner" om overal aan te bevelen.
Jazeker, dus niet naar de hypotheker!!