G.visser

We zijn zo blij met Attentas !! Zonder deze mensen hadden wij geen hypotheek gekregen.
Bij diverse adviseurs kregen wij te horen dat we geen kans maakten voor een hypotheek maar Attentas heeft daar gewoon voor gezorgd. Ze steken heel veel tijd en energie in je dossier en voor vragen kun je altijd bij ze terecht ..top!

Zij steken veel tijd in jou dossier en klantvriendelijk

J.B. van Limbeek

Snel en vakkundig geholpen door Mark en Venessa bij het oversluiten van mijn hypotheek.

Kennis van zaken , goed advies , snel en zeker de zaken geregeld

Bennie en Angelique Neelen

Wij hadden een droom en die is uitgekomen door het snelle en adequate handelen van Mark en Venessa van Attentas!!!
Wij wilden een perceel (bouwgrond) kopen om een vrijstaand huis op te...
Wij wilden een perceel (bouwgrond) kopen om een vrijstaand huis op te bouwen. Dat schijnt een nogal ingewikkeld proces te zijn voor de banken, want na meerdere gesprekken bij verschillende banken te hebben gehad en meerdere financiële adviseurs te hebben gesproken leek ons plan onmogelijk en werd het ons meerdere malen afgeraden omdat geen adviseur of bank de juiste wegen wisten te bewandelen. Wanhopig nog eenmaal op zoek gegaan op internet naar een adviseur. De reviews gelezen van Attentas en het leek erop dat zij het onmogelijke voor elkaar kunnen krijgen en dat KLOPT! Na eerste telefoontje zat na 2 dagen Mark al bij ons thuis en wist meteen waar wij het over hadden, het zou pittig worden maar Mark geloofde erin. Volgende dag had Mark al een geldverstrekker gevonden dus na goedkeuring van ons direct aan de slag gegaan met het dossier. Fijn contact met Venessa die bijna dagelijks contact onderhoud en stap voor stap uitleg geeft over alle aan te leveren documenten en stappen die wij moesten maken. Geen vraag is haar te veel.
Op het moment dat onze ontbindende voorwaarden verliepen en de verkoper niet meer wilde verlengen heeft dit team zo hard gewerkt (zelfs vanuit huis met griep!) om dezelfde dag de bank toch zover te krijgen om dossier te beoordelen en dus eerder een finaal akkoord te kunnen geven. Dat is dus gelukt en zijn wij trotse eigenaar van een mooi stuk grond op een droomlocatie waar wij ons droomhuis gaan bouwen!
Met recht een DREAMTEAM Mark en Venessa BEDANKT!

Waar anderen stoppen als het moeilijk lijkt te worden gaat Attentas door.Zij werken net dat beetje harder waardoor het onmogelijke wel mogelijk is.

Marion Hennekes

Na overal nee te hebbeb gekregen op een hypotheekaanvraag kwamen we eigenlijk per toeval bij Attentas terecht. En tot onze verbazing wilde Frank er wel voor gaan! Ondanks dat we wel wat tegenslagen... Na overal nee te hebbeb gekregen op een hypotheekaanvraag kwamen we eigenlijk per toeval bij Attentas terecht. En tot onze verbazing wilde Frank er wel voor gaan! Ondanks dat we wel wat tegenslagen en vertragingen hebben gehad is het uiteindelijk toch echt gelukt en kunnen wij onze droom realiseren. Allemaal dankzij Attentas, een ander wilde ons geen kans geven. Deze mensen hebben keihard voor ons gewerkt, continue contact onderhouden. Contact wat we ook steeds al prettig hebben ervaren. We zullen altijd dankbaar zijn voor alles wat ze gedaan hebben voor ons, met name Venessa en Frank. Fantastische mensen die meer doen dan alleen hun werk

Steeds communiceren over verloop. Leggen alles duidelijk uit in begrijpelijke taal. Reageren vlot op mail of telefoon.

Fam. Flikweert

Na bijna alle hoop te hebben opgegeven waren we per toeval bij attentas terecht gekomen. We werden opgebeld door Frank en daarna is Jos 2x bij ons thuis geweest. De beste man zat er 3 uur voor in de... Na bijna alle hoop te hebben opgegeven waren we per toeval bij attentas terecht gekomen. We werden opgebeld door Frank en daarna is Jos 2x bij ons thuis geweest. De beste man zat er 3 uur voor in de auto!! Alles werd in begrijpelijke taal uitgelegd en toegelicht. We waren versteld wat er bij hun wel kan en bij een gewone bank niet. Wij wilden een lening voor ons droomhuis. Daarna is alles olv Venessa samengesteld bewerkt en uitgewerkt!! Lang verhaal samengevat dankzij attentas hebben wij onze droom kunnen verwezenlijken!! Zelfs de belasting aangiftes en notariële dingen hebben wij geen omkijken naar gehad,kortom alles van wereldklasse!!!

Klantvriendelijk , zorg ontlastend , eerlijk en betrouwbaar!!

Rabie

Ze beloven alles maar doen zelf waar ze zin in hebben, je mag zelf geen contact maken met je eigen makelaar waar je de Wooning van wilt kopen anders laten ze jou stikken en gaan ze niet verder met... Ze beloven alles maar doen zelf waar ze zin in hebben, je mag zelf geen contact maken met je eigen makelaar waar je de Wooning van wilt kopen anders laten ze jou stikken en gaan ze niet verder met je financiering aanvraag.

ze zijn niet betrouwbaar.

Totaal geen streken punten.

Willemsen

Attentas heeft ons begeleidt bij de aanschaf en financiering van onze nieuwbouwwoning dat mei 2017 wordt opgeleverd. Vanaf het eerste huisbezoek(dev.2015) tot aan de eindfase van financiering zijn... Attentas heeft ons begeleidt bij de aanschaf en financiering van onze nieuwbouwwoning dat mei 2017 wordt opgeleverd. Vanaf het eerste huisbezoek(dev.2015) tot aan de eindfase van financiering zijn wij vertrouwd en plezierig bijgestaan.
Er werd in een ontspannen setting gekeken naar de mogelijkheden om ons huis te financieren.
Ook bij het invullen van het belastingformulier, hebben wij gebruik kunnen maken van hun kennis en kunde.

Op gestelde vragen vanuit ons wordt door Attentas adequaat gereageerd. Je weet hierdoor vrij snel waar je aan toe bent.

Jeffrey

Hypotheek eerste huis.

I.v.m een lopende lening konden we volgens ING en De Hypotheker maar heel weinig lenen voor een hypotheek.
Uiteindelijk bij Attentes terecht gekomen en die wisten wel voldoende leenbedrag te regelen. Uiteraard wel verantwoord.
De service is uitstekend. Bijna alles word voor je geregeld zodat je nergens echt omkijken naar hebt. Zelfs de belastingaangifte.
Het contact (met Stijn en Vanessa) was ook uitstekend. Alle vragen werden snel en vriendelijk beantwoord.

Ik kan Attentas echt aanraden!

Manon de Vries

Advies bij afsluiten hypotheek

Fijne ervaren mensen met veel kennis in huis. Alles tot in de puntjes verzorgd. Wij hebben met veel vertrouwen onze hypotheek afgesloten.

Eric Gremmé

Hypotheek Atténtas Financieel Adviseurs

Op dag 1 een ontzettend goed gesprek gehad met Financieel Adviseur Mark Riesewijk.
Het contact loopt via korte wegen, en gemaakte afspraken worden geheel nagekomen.
De adviseurs en de...
De adviseurs en de binnendienst medewerkster Venessa hebben keurig werk verricht.
Bedrijf dat weet waar ze het over hebben, zoeken naar mogelijkheden en oplossingen.
Zeer prettig dat uiteindelijk het gehele dossier voor het in orde krijgen van een hypotheek tot en met de voorlopige belastingteruggave via Atténtas goed geregeld is.
TOP Bedrijf