Klaas

Alles op tijd! ga zo door!

Bas

Goede service! Snelle levering.

Alles netjes op tijd geleverd. Ook snelle levering! alle badkamer sanitair de volgende dag in huis.

Linda

Uitstekend geholpen hier!

Sas en Wim

Wij hebben een hele goede ervaring met max4home!
We zijn bij ze in de showroom geweest en we zijn super proffecioneel geholpen.

Goede uitleg, mooie producten, en de mensen die...
Wij hebben een hele goede ervaring met max4home!
We zijn bij ze in de showroom geweest en we zijn super proffecioneel geholpen.

Goede uitleg, mooie producten, en de mensen die daar werken hebben ook echt kennis van de producten!
Wij zijn bij meerdere winkels geweest, maar die weten vaak minder dan dat wij weten!

Na goed te zijn geholpen hebben we de bestelling geplaatst (tegels en sanitair)
Op verzoek 2 dagen later netjes bij ons geleverd!! WOUW! Alles goed verpakt en netjes aan huis geleverd.

Max4home van ons een dikke duim omhoog!

Angelique Kerckhoffs

Helaas geen fijne ervaring!
Helaas geen fijne ervaring!
We hadden fontein set besteld (via Bol.com) en deze was te groot. We hebben deze vervolgens netjes weer ingepakt en teruggestuurd. Bij aankomst Max4home was deze beschadigd. Wij weten zeker dat dit niet bij ons is gebeurd. Max4home blijft vragen voor betaling en gaat er gewoon van uit dat dit het probleem is van de klant. Jammer!

Dani

Na telefonisch contact bestelling geplaatst en deze was binnen paar dagen binnen. Hele vriendelijke klantenservice, top!!

Bram de Rooij

Gewoon helemaal Goed!
Vriendelijk en met goed advies geholpen toen ik belde. Scherpe prijs en snelle levering volgens afspraak.
We zijn er heel blij mee!

Snelle levering.