J.Lemmen

FANTASTISCH.
Wat een prima service.
hier kan menig ander bedrijf wat van leren.
Ons sfeerhaardje staat als pronkstuk in onze kamer.
Bedankt medewerkers van max4home.

D van de Broek

Goede ervaring met dit bedrijf

Koos Kortekaas

Lang verhaal in het kort. Ik heb in de webshop van Priggo een bovendeel van een buitenkraan besteld, welke werd geleverd door Max4home. Daarbij ben ik zelf in gebreken gebleven in het melden van... Lang verhaal in het kort. Ik heb in de webshop van Priggo een bovendeel van een buitenkraan besteld, welke werd geleverd door Max4home. Daarbij ben ik zelf in gebreken gebleven in het melden van schade/gebruiksporen bij ontvangst en in het retourproces van het door mij onbruikbare artikel. Dit bedrijf houd zich keurig aan z’n regels, daar kan ik dan ook niets van zeggen. Maar wil je als klant gaan voor een betrouwbare webshop met artikelen zonder schade/gebruiksporen en een soepel bestel of retourproces kijk dan absoluut nog even verder voor een alternatieve webshop.

Ik kan met 100% volle overtuiging zeggen dat ik een artikel heb ontvangen in de toestand waarin het is retour gestuurd. Het heeft mij gelukkig maar enkele tientjes en wat vertrouwen gekost. Ik hoop dat anderen dit bespaard blijft.

Saskia

Tegels zijn snel geleverd.

Brandon

Bestelling 16-05-2020 nog niet binnen.

Ilona

Heel net bedrijf , reageren accuraat op mail. En staan je ook bij en probleem netjes te woord.
Mijn bestelde mozaïek tegels bleken een andere kleur te hebben als het staaltje .. nieuwere batch , kon uiteraard de bestelling retour doen zonder problemen . En zelfde dag mijn geld terug gestort ook! Complimenten!! Top service zelfs als de handel niet doorgaat ! Fijn , dankjewel max4home duiven !

Darryl

Goede service, tot er iets mis gaat.

Focus Verhuizingen

Zeer snelle levering!
Zeer tevreden!
Voor iedereen een aanrader!