joanne h.

Ongelofelijk blij met de tegels! ook nog eens super snel geleverd

Mick

Wastafelblad besteld, een paar vragen gesteld en fantastisch geholpen via de telefoon. Snel geleverd en helemaal tevreden.

Carmen Boschman

Fijne, vriendelijke en goede klantenservice

Robert Ulrich

Snel geholpen. Zijn erg blij met onze nieuwe badkamer:)

Eveline Schäfer

Heel fijn geholpen.. ik ben niet zo technisch ingesteld en had best nogal wat vragen. Het leveren ging vlot en de spullen zijn top. Dank jullie wel!

Carrel Jansen

Fijne meedenkende service! Nog bedankt

Van Zwieren

Fijn geholpen

Isac

Fijn bedrijf, goed geholpen en zijn er blij mee.

Patricia van der Steen

Bij aankoop super tevreden. Veel mensen naar hun door verwezen. Tijdens plaatsing inloopdouche deze sprong met een klap uit elkaar. Glas in mijn gezicht en handen. Max4home benaderd ik moest maar... Bij aankoop super tevreden. Veel mensen naar hun door verwezen. Tijdens plaatsing inloopdouche deze sprong met een klap uit elkaar. Glas in mijn gezicht en handen. Max4home benaderd ik moest maar een nieuwe kopen. Dit vond ik al vreemd. 2.5 jaar verder onze badkamerkast hadden we door omstandigheden nog niet uit gepakt en gemonteerd bij het uitpakken was de kast aan de binnen kant gescheurd folie zat nog op de deuren. Contact op genomen, ik begrijp dat de garantie een keer vervalt. Maar in overleg met de leverancier, We moesten maar een nieuwe kopen. Geen compensatie of voorstel helemaal niks. Dus de aftersales kortom 0,0 service. Jammer want de verkoop was perfect.

Reactie max4home.nl:

Na 2,5 jaar met klacht komen dat een product gebroken is aangeleverd is natuurlijk best bijzonder te noemen.
Wij kunnen dit als bedrijf nergens verhalen, hebben dit zelfs nog geprobeerd bij de fabrikant.
We hebben u als klant aangeboden om op onze inkoopkosten een nieuwe vervangende kast te leveren en dat u de oude dan ook mag houden.
Dit voorstel na 2,5 jaar van de levering vinden wij als bedrijf zeer schappelijk, wij moeten bij het transport van deze zending zelfs geld bijleggen.

Cor

Wederom geslaagd bij max4home.