Mauve

Melanie Comman

Zeer slecht! Koperen bruiloft, incl verjaardag, viel in het water:3 v/d gewenste gerechten bleek niet voorradig, ondeskundige, ongastvrije en ongeïnteresseerde bediening, op een gemiddelde... Zeer slecht! Koperen bruiloft, incl verjaardag, viel in het water:3 v/d gewenste gerechten bleek niet voorradig, ondeskundige, ongastvrije en ongeïnteresseerde bediening, op een gemiddelde zondagavond met zeer weinig gasten. 15 jaar geleden hebben we elkaar daar ontmoet, vaak gaan wij terug, met of zonder onze (bonus)kinderen, altijd tevreden, zelfs als het druk was en er soms best wel eens een steekje viel, was de conclusie toch dat wij hier ons kleine koperen feestje, met ons samengestelde gezin, graag wilde vieren. De compensatie van jullie was ronduit stuitend (1half schoteltje gesmolten ijs van 7 euro). Het was gezellig, maar daar hebben we dan ook zelf voor gezorgd, voor een gerenomeerd en redelijk prijzig restaurant is dit een schande ! Ben benieuwd of deze review wordt geplaatst en of er een antwoord komt!

Joanne

Uitgebreide kaart, prima prijzen, gezellige sfeer en aardige bediening. Heerlijke couscous salade en zalige cheesecake frambozen gegeten!

Marianne Poot

Vandaag voor lunch gekozen voor Mauve Laren. Vanwege goede ervaringen eerder. Aardig personeel maar .......zeer lawaaiig, krassende stoelen en slechte akoestiek. Waar het mij nu vooral om gaat: ik... Vandaag voor lunch gekozen voor Mauve Laren. Vanwege goede ervaringen eerder. Aardig personeel maar .......zeer lawaaiig, krassende stoelen en slechte akoestiek. Waar het mij nu vooral om gaat: ik bestelde fish & chips. Ik kreeg een bord driekwart vol met niet al te beste frites. Daarnaast lag een frituursel. Toen ik de veel te donkere beslaglaag en het visvel had verwijderd bleef er een stukje kledderig natte vis over. Hooguit 40 gram. Dat het geen kabeljauw is staat op de kaart. Maar
Dit kun je ook van andere witvisssoorten beter doen. De prijs van € 16.50 voor dit teleurstellende gedoetje is absurd.

Kappelle

Deze keer viel tegen. We aten mosselen. In mijn pan was meer dan de helft nog dicht. De rest was niet best. Sommigen als ze openden dan was er iets wit_geligs in beide helften. Beetje eng. Daarna in... Deze keer viel tegen. We aten mosselen. In mijn pan was meer dan de helft nog dicht. De rest was niet best. Sommigen als ze openden dan was er iets wit_geligs in beide helften. Beetje eng. Daarna in de keuken verder opgewarmd. Toen waren ze wel open maar sommige piepklein!

Jaap Jongerden

Voor 15 personen een Familiedag georganiseerd en samen met een medewerker een menu samengesteld. Na ontvangst met koffie, petit fours en kleine brownies een dorpswandeling gemaakt. Na terugkomst... Voor 15 personen een Familiedag georganiseerd en samen met een medewerker een menu samengesteld. Na ontvangst met koffie, petit fours en kleine brownies een dorpswandeling gemaakt. Na terugkomst stonden er twee mooi gedekte tafels klaar voor de soep en broodjes waarvan iedereen heeft genoten. Alles keurig en volgens afspraak verzorgd.

Heerlijk buiten gegeten met buitenlandse gasten, vriendelijke bediening en alles klopte.Be halve de wespen, maar daar kunnen jullie ook niet veel aan doen

Heerlijke lunch gehad met aangepaste lactosevrije salade 👍🏻

Prima eten. Goede bediening. Tevredenstellend

Oscar

Heerlijk gegeten en uitstekende en vriendelijke bediening! Zeker een aanrader en we komen zeker snel weer terug.