Mauve

Paul Korzelius

Vriendelijke bediening, mooie kaart met leuke prijzen. En vooral op zaterdag als je op het terras zit is het leuk om naar die jonge knulletjes te kijken die proberen de mooie en dure auto's die in... Vriendelijke bediening, mooie kaart met leuke prijzen. En vooral op zaterdag als je op het terras zit is het leuk om naar die jonge knulletjes te kijken die proberen de mooie en dure auto's die in grote aantallen langs het terras rijden vast te leggen met hun mobieltje.

Ineke H.

Eindelijk weer een gelegenheid waar je je echt gast voelt! Bediening die er plezier in heeft om het je naar de zin te maken. Fijn ruim en gezellig terras, met voldoende afstand en heerlijk eten.

Jessica gerritsen/Kel vliegen

Echt een gezellige tent. Vriendelijk personeel die het je graag naar de zin maakt. Mooie plek om te zitten binnen en buiten. Wij hebben ons vermaakt en heerlijk gegeten/gedronken. Komen zeker weer... Echt een gezellige tent. Vriendelijk personeel die het je graag naar de zin maakt. Mooie plek om te zitten binnen en buiten. Wij hebben ons vermaakt en heerlijk gegeten/gedronken. Komen zeker weer terug!

E van den Bor

Prima gegeten 1 maal geluncht 1 maal gedineerd. Ontzettend verbeterd leuke inrichting Alleen de bediening kan wat sneller. Wel vriendelijk

Rob

Uitstekend, prima kwaliteit/prijsverhouding

Robert

Al jaren broeken we Mauve, altijd ok
Al jaren broeken we Mauve, altijd ok
Ook gistermiddag ondanks de grote drukte, die ze volgens mij niet geheel onder controle hadden, rennende ober, gehaast personeel, en naar mijn idee geen leiding. Lekker gegeten maar ook niet meer dan dat, lasagna was volgens mij al klaar toen de rest nog afgemaakt moest worden, harde taaie kaasplank.
Friet bakken is een kunst, geef geen friet of lekkere, het kwam van diverse tafels ook terug, signaal??

Michèle Viool

Een heerlijk zondagmiddag lunch gehad! Een echt uitstekende steak tartare en eendenrilette vooraf. Drie slibtongetjes met een heerlijk aangemaakte salade en frietjes ernaast. Een lekker Pinot... Een heerlijk zondagmiddag lunch gehad! Een echt uitstekende steak tartare en eendenrilette vooraf. Drie slibtongetjes met een heerlijk aangemaakte salade en frietjes ernaast. Een lekker Pinot erbij..smullen!
Als toetje twee klassiekers die nog maar net op gingen.
Alle porties ruim voldoende. Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening.
(Tip: frietjes mogen wat knapperiger)
Top: de witte tafellakens en echte servetten het ziet er fantastisch uit! Wat leuk om je zo te onderscheiden qua uitstraling en menukaart.
We komen zeker ook een keer dineren.

Maryse

Lekker eten maar slechte service. Het duurde allemaal heel lang en sommige bediening was niet heel vriendelijk.

Toon ten Cate

Aangenaam verrast om werkelijk al mijn kennissen daar te zien op deze mooie vrijdagavond! Eten was heerlijk, lief voor de kinderen, heerlijke huiswijn (!) en eindelijk een vriendelijke... Aangenaam verrast om werkelijk al mijn kennissen daar te zien op deze mooie vrijdagavond! Eten was heerlijk, lief voor de kinderen, heerlijke huiswijn (!) en eindelijk een vriendelijke prijs/kwaliteit verhouding. Normaliter was Mauve voor 'toeristen', maar nu is het gelukt om de lokalen te lokken. Goed gedaan nieuw team Mauve!

Nvt

Heerlijk gegeten, fijne bediening. Feestelijk met de gedekte tafels!