Laila Kleemeier

Mattison heeft mooie supplementen en producten, biologisch en ook veel vegan, wat heel fijn is, altijd snelle levertijd en ook in de betere drogisten verkrijgbaar voor een goede kwaliteit/prijs... Mattison heeft mooie supplementen en producten, biologisch en ook veel vegan, wat heel fijn is, altijd snelle levertijd en ook in de betere drogisten verkrijgbaar voor een goede kwaliteit/prijs verhouding.

Yvonne

MATTISON; producten zijn eerlijk in een groot assortiment

Sterre

Super! Product was er snel en ben er heel tevreden mee.

Jenny

Verantwoord en betrouwbaar. Mattisson maakt fijne producten. Wat ik ook prettig vind is dat zij niet allerlei producten maken die goedkoop lijken, maar waarvan de dosering vervolgens pas gehaald... Verantwoord en betrouwbaar. Mattisson maakt fijne producten. Wat ik ook prettig vind is dat zij niet allerlei producten maken die goedkoop lijken, maar waarvan de dosering vervolgens pas gehaald wordt bij meerdere capsules.

Fleur

Goede kwaliteit, 'clean' products

Karlijn Audenaerde

Betrouwbaar - maakt precies de producten waar ik naar op zoek ben.

Kathy

Het assortiment van Mattisson is ongeëvenaard. Ik vind er steeds wat ik zoek en wat je nergens anders vindt. Topkwaliteit aan faire prijzen. Eindelijk ook eens een bedrijf waar je geen honderden... Het assortiment van Mattisson is ongeëvenaard. Ik vind er steeds wat ik zoek en wat je nergens anders vindt. Topkwaliteit aan faire prijzen. Eindelijk ook eens een bedrijf waar je geen honderden euro's moet spenderen om gratis verzending te krijgen.

Stephanie

Ik koop al jaren mattisson producten, een verantwoord bedrijf die kwalitatieve producten verkoopt

Mooier@home

Zeer goed