Erna Nahrwold

Prima, levertijd was wel langer dan 5 werkdagen (2 weken)

Website echt top, overzichtelijk

Levertijden en je klant informeren over dat het langer duurt

H Bouman

Snel geleverd, prima communicatie en mooi product!

Duidelijk, tijdens selectie van product wordt je aan de hand meegenomen in de keuzes die je kunt maken en het effect dat dit heeft op de prijs. Geen verrassingen achteraf! Top!

Geen tips. Enige tip zou snellere levering zijn, maar dan heb je waarschijnlijk kwalitatief een minder goed product.

Joost Segers

Snel en klantvriendelijk

Snelle reactie

J.H.M. Verbeek

Heb 1e aankoop gedaan een vloermat voor auto, er zat helaas maar 1 slecht ontwerp klemmetje bij, valt me tegen.

Groot assortiment

Betere en meer klemmen leveren bij vloermat.

Peter Bennink

Top!

Veel keuze, goede kwaliteit producten. Doen wat ze zeggen.

n.v.t.

Matthijs Klein

Prima. Via de mail ook goed bereikbaar.

Prima kwaliteit/ prijs

F.J.M. Paternotte

Prima bedrijf. Na retour zending snel afgehandeld.

De boer

Prettig.helder.

Communicatie.

Lindley Fraai

Beste mensen,
Beste mensen,
Ik ben overtuigd dat jullie de beste bedoelingen hebben. In mijn geval ben ik content met jullie klantapproach en in mijn geval een prima op tijd spoed levering. Inmiddels ben ik op Curaçao en is mijn bestelde auto geleverd. Helaas moet ik u vertellen dat de maten die u hanteerd voor de Renault Captur Intens bj 2019 helemaal niet kloppen. L. voor Bevestiging knoppen liggen te ver uit elkaar. Dus kan je 1 knop gebruiken en ligt de mat niet goed. R.voor, op de hoeken zitten inhammen terwijl het een rechte.lijn moet zijn en het hele model is te ruim. Ik ben pas Apr. weer terug in Nederland en terugsturen is geen optie. Ik laat de oplossing aan u over. Mijn teleurstelling is groot, hoop ik dat u dat begrijpt. Kan nog foto's sturen als bevestiging. Graag uw reactie.
Met vriendelijke groet.
Lindley Fraai

Snelle levering ook onder druk

Maten en modellen van merken evalueren

Sem Sky

Slecht