Chris

Snelle levering en perfect passend voor m'n auto

Zelfs met bevestigings punten

Jessica Van den Tol

Goed en snel geleverd

Snelle levering en klantvriendelijk en behulpzaam.

Bianca Sterken

Netjes op de hoogte gehouden over de bestelling

Veel keus

Geen verbeterpunten , alles is naar wens

Carin De Hingh

Prima service

Wachttijd duidelijk aangegeven

Side mag overzichtelijker

Codel

Mooie matten voor een redelijke prijs

Het was makkelijk op te zoeken welke matten ik moest hebben (kenteken invullen)

De track en trace code stopte op een gegeven moment, zodat de bezorger onverwachts voor de deur stond

Paulus

Ik had simpele matten besteld, voor onze golf cabrio mk3 uit 1998. Zwart, met een groene bies, in de kleur van de auto. Na ontvangst bleken ze niet mooi te passen. Na overleg mocht ik ze terugsturen... Ik had simpele matten besteld, voor onze golf cabrio mk3 uit 1998. Zwart, met een groene bies, in de kleur van de auto. Na ontvangst bleken ze niet mooi te passen. Na overleg mocht ik ze terugsturen maar dat wilde ik niet. Matten waren mooi. Toen slabonen gemaakt en een week later kreeg ik de perfecte matten. Wat een service. Ze doen wat ze beloven!!! Dank!!

Pasvorm

Eric Apon

Goede kwaliteit redelijk snel geleverd

Kwaliteit

Misschien gelijk vertellen dat het in buitenland gemaakt wordt en dus levering iets langer kan duren

Henk Lammerts

Snelle levering en gemakkelijk bestellen

snelle levering

de gaten waarmee de mat kan worden vastgemaakt komen niet overeen met de punten in de auto

Paul Hoen

Product ziet er goed uit en is snel geleverd.

Komt afspraken na.

Patricia Hensgens-Meisen

De auto matten zien er mooi uit en zijn van goede kwaliteit en de maat is prima.

Alles is naar zo als op de site staat vermeld en naar wens verlopen.

Ik had het nog fijner gevonden als de matten met een drukknop zouden worden bevestigd in de auto. Ze worden nu met schroeven bevestigd die niet heel gemakkelijk dicht te draaien zijn. Daardoor is... Ik had het nog fijner gevonden als de matten met een drukknop zouden worden bevestigd in de auto. Ze worden nu met schroeven bevestigd die niet heel gemakkelijk dicht te draaien zijn. Daardoor is het wat lastiger met schoonmaken.