M.M.

Hoofdkussens

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Telefonisch contact gehad, bereid te helpen. En de kussens kregen wij de volgende dag.

J.c.j. De Wilde

Top

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Prima contact toen ik een fout in de bestelling had gemaakt. Daarna keurig aangepast en order uitgevoerd. We hebben na deze ervaring nog een matras besteld. Ook weer prima gegaan.

J.c.j. De Wilde

Top

Eindelijk de juiste molton

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Na een miskoop was ik al een paar maand op zoek naar een goede molton. De molton plateaumodel P470 aangeschaft. Erg fijn met de elastieken, blijft mooi strak zitten en de kwaliteit is echt TOP. Een... Na een miskoop was ik al een paar maand op zoek naar een goede molton. De molton plateaumodel P470 aangeschaft. Erg fijn met de elastieken, blijft mooi strak zitten en de kwaliteit is echt TOP. Een hele mooie dikke molton, echt een aanrader!

Eindelijk de juiste molton

Kitty Nijssen-Gerlings

Zeker.

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Ik slaap,lig heerlijk op mijn nieuwe matras!Was gezellig,dat jullie hier samen even waren!

D

Sofie

Snel en goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Matrashoes nodig voor een verhuizing, goed materiaal, snelle levering.

Van der Speeten Magda (Belgie)

Bestelling van 2 hoofdkussens

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

uiterst correcte afhandeling van de bestelling. Zeer tevreden.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering.