anneke

goede snelle levering

Laura Dekker

Matraswig

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Onze ervaring is zeer positief!!
We bestelden een matraswig die stipt op tijd en goed verzorgd bij ons werd afgeleverd,
Het bleek niet de wig te zijn die we besteld hadden, maar, deze...
Onze ervaring is zeer positief!!
Het bleek niet de wig te zijn die we besteld hadden, maar, deze voldeed was ook prima terwijl hij de helft goedkoper was.
Ik hoefde slechts een mailtje te sturen en het werd direct geregeld.
Binnen enkele dagen hadden wij ook ons geld terug.
Dit noem ik nu echt Klantvriendelijk!!

S de Vries

Prettige samenwerking en levering

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Dit product (Dommelin Hoeslaken Satijn exclusief 600TC) stond niet op de site, maar na prettig mail en telefonisch contact kon ik dit heel makkelijk bestellen. Voldoet helemaal aan... Dit product (Dommelin Hoeslaken Satijn exclusief 600TC) stond niet op de site, maar na prettig mail en telefonisch contact kon ik dit heel makkelijk bestellen. Voldoet helemaal aan verwachtingen.
Ook de Molton onderslopen heb ik extra besteld, vanwege de mooie kwaliteit.

Janine

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Duidelijke site, degelijke zakken. Echter stond er geen hoogte vermeld alleen breedte en lengte. Onze matrassen pastte erin, maar onze pockets niet en in beide gevallen gingen de zakken niet geheel... Duidelijke site, degelijke zakken. Echter stond er geen hoogte vermeld alleen breedte en lengte. Onze matrassen pastte erin, maar onze pockets niet en in beide gevallen gingen de zakken niet geheel dicht. Niet handig voor luchtdicht verpakken, wel prima voor open opbergen evt.

Nvt

Hans

Mooi product en vriendelijk afgehandeld

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

makkelijk te bestellen en goed geleverd

Booij

Duidelijke productpresentatie

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Vlotte afhandeling van bestelling tot verzending

Imke Trompetter

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Molton was niet binnen één werkdag verzonden, zoals op de website stond. Daarom na enkele dagen een mail gestuurd. Dat werd gelijk opgelost met nette uitleg. Top.

Ton Michielsen

Super service

snelle en correcte levering

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

- efficiënte uitleg aan de telefoon en opvolging

-snelle levering van de bestelde producten