Matras opberghoes

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Makkelijk te bestellen en zeer snel het product in huis.

Huppel21Bor

Artikel snel te vinden en vlotte levering

Zie titel review

L.M. van Gent

Toppie

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Top geregeld, fijne stof, goede kwaliteit

Isabel

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Snelle levering en goede kwaliteit

Rob

Molton matras beschermer

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Goede service Desk met inhoudelijke kennis van hun producten. Goed advies gekregen snel geleverd en past goed en goede kwaliteit.
Prijstechnisch ook goed.

Marnon Stortelder

1 molton niet volgens afmeting

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

De molton is heerlijk dik. Alleen bij het opmaken van het bed viel het me op dat de ene breder was dan de andere. De ene had heel veel stof over, wat ver onder de matras gestoken moest worden. Ook... De molton is heerlijk dik. Alleen bij het opmaken van het bed viel het me op dat de ene breder was dan de andere. De ene had heel veel stof over, wat ver onder de matras gestoken moest worden. Ook zaten de genaaide hoeken niet op de hoeken van de matras. De andere molton past precies om de matras van 90x200cm.
Het lijkt erop dat de ene bedoelt is voor een matras van 1 meter breed, misschien nog wel breder.
Voor een molton in deze prijsklasse had ik meer verwacht, in ieder geval de juiste pasvorm en afmeting.
Als dit als graadmeter moet dienen of ik hier vaker wat ga bestellen, moet ik u helaas teleurstellen.
Wel 3 sterren voor de snelle levering en het feit dat 1 molton wel volgens afmeting is geleverd.

Ayumi.T

Very Satisfied

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

I ordered the hotel pillow and it was very reasonable with quite nice quality and fast deliver.

Meteen besteld na hotelovernachting

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

We vonden deze kussens zo fijn slapen dat we ze bij thuiskomst meteen hebben besteld. Snelle levering!

Goede producten - snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Kussens en dekbed besteld. Zonder problemen snel ontvangen

Goed bedrijf vriendelijke mensen

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Goed geholpen bij het uitzoeken van het matras. En in mijn slaapkamer afgeleverd. Zeer vriendelijke chauffeur!!