Gerda van der Sprong

Silvana kussen

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Voordat ik de bestelling voor de proefslaap kussens plaatste wilde ik eerst wat vragen kwijt ivm de hoogte en hardheid van de kussens. Na een telefoongesprek met de medewerkster, deze was zeer... Voordat ik de bestelling voor de proefslaap kussens plaatste wilde ik eerst wat vragen kwijt ivm de hoogte en hardheid van de kussens. Na een telefoongesprek met de medewerkster, deze was zeer vriendelijk, zijn we samen overeengekomen welke kussens ik het beste zou kunnen lenen.
Ben erg blij dat deze mogelijkheid er is want ik heb veel last van mijn schouders en nek.
De kussens worden keurig schoon in een hoes bezorgd. Na 5 dagen proefslapen heb ik mijn keus gemaakt.

Els Blauwhof

Goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Ik wilde graag over gaan op zware kwaliteit moltons. Toch lastig om online de juiste te kiezen, maar ben zeker geslaagd en enorm blij met de keuze.
Snelle levering ook!

Perfect op maat!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Slaap confort! Ontspannende houding!
Nek ontlast!

R Kranendonk

Service top

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Dat er wat fout kan gaan hoort bij het leven. Hoe er met fouten wordt omgegaan, is een keuze. Een vriendelijke en behulpzame medewerker zorgt ervoor dat alles af soepel wordt opgelost.
Klasse

CMJ

Super oplossing

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Snelle levering en probleem opgelost

Marina Iking

Comforel hoofdkussen

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Snelle levering. Mooie prijs voor prachtige kwaliteit comforel kussen. Duidelijke e-mail naar de klant toe.

Mario Benschop

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Makkelijk te bestellen. Groot assortiment. Goede service.

Veen

Niet meer tussen de matrassen in liggen

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Hele duidelijke uitleg op de site en snelle afhandeling van het gekochte product

Margie

Snelle orderafhandeling en levering

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Snelle orderafhandeling en goede service

MIEKE

Matrasbeschermhoes