Review onderdeken

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Wordt erg vriendelijk geholpen.Goede service.Doen wat ze beloven.

Tijs van Hoeve

Service met een hoofdletter S

Keurig op tijd geleverd
Goed verpakt

Er belde nog een medewerker om zeker te zijn dat we geen foutje hadden gemaakt met 2 gelijke bestellingen na elkaar.

W

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Snelle levering, zeer goed verpakt, goede kwaliteit product, geheel volgens duidelijke website

Lowieke Kateman

Net bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Kussens aangekocht van het merk Ducky Dons. Gewoon een goed, kwalitatief product. Daarnaast een zeer behulpzame klantenservice.

Dhr. Ravestein

Zekerheid

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Volgens de website zou de bestelling binnen een paar dagen worden verzonden maar het werden vele weken.
De kortingscode die ik vergeten was te gebruiken werd alsnog geaccepteerd.
Ik...
De kortingscode die ik vergeten was te gebruiken werd alsnog geaccepteerd.
Ik bestel hier graag omdat je hier de beste kwaliteit voor de beste prijs krijgt. Dat bespaard heel wat tijd.

Lizzy

Heel goede stevige matrashoes

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Ik heb een tweepersoons matrashoes besteld, deze bevalt heel goed; hij is stevig en handig in het gebruik. Geheel naar verwachting, en snel geleverd.

Super

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Geweldig top mensen, brengen netjes naar binnen zeer vriendelijk, ja ik koop eerdaags nog 2 matrassen voor logeerkamer en kussens

anneke

Goede snelle levering

goede snelle levering

Laura Dekker

Matraswig

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Onze ervaring is zeer positief!!
We bestelden een matraswig die stipt op tijd en goed verzorgd bij ons werd afgeleverd,
Het bleek niet de wig te zijn die we besteld hadden, maar, deze...
Onze ervaring is zeer positief!!
Het bleek niet de wig te zijn die we besteld hadden, maar, deze voldeed was ook prima terwijl hij de helft goedkoper was.
Ik hoefde slechts een mailtje te sturen en het werd direct geregeld.
Binnen enkele dagen hadden wij ook ons geld terug.
Dit noem ik nu echt Klantvriendelijk!!

S de Vries

Prettige samenwerking en levering

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Dit product (Dommelin Hoeslaken Satijn exclusief 600TC) stond niet op de site, maar na prettig mail en telefonisch contact kon ik dit heel makkelijk bestellen. Voldoet helemaal aan... Dit product (Dommelin Hoeslaken Satijn exclusief 600TC) stond niet op de site, maar na prettig mail en telefonisch contact kon ik dit heel makkelijk bestellen. Voldoet helemaal aan verwachtingen.
Ook de Molton onderslopen heb ik extra besteld, vanwege de mooie kwaliteit.