particulier

Review21

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

snelle en goed verpakte levering en prachtige matrashoes

Catherine De Maeyer

2de aankoop en opnieuw heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Na een eerste goede ervaring opnieuw besteld bij matrassen.nl, en opnieuw heel tevreden over de service. Duidelijke website, kwaliteitsvolle producten, die goed verpakt afgeleverd worden, en een... Na een eerste goede ervaring opnieuw besteld bij matrassen.nl, en opnieuw heel tevreden over de service. Duidelijke website, kwaliteitsvolle producten, die goed verpakt afgeleverd worden, en een vlot beantwoorden van een vraag per mail.

Hezemans

Bestellingen

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

We hebben twee bestellingen gedaan de eerste is binnen

Faye Oliemans

Prima service!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Kregen verkeerde maat matrashoes, 1 telefoontje was genoeg om de juiste hoes de volgende dag bezorgd te krijgen. Kosteloos ! Bovendien belde ik op een zonag en werd meteen te woord gestaan.... Kregen verkeerde maat matrashoes, 1 telefoontje was genoeg om de juiste hoes de volgende dag bezorgd te krijgen. Kosteloos ! Bovendien belde ik op een zonag en werd meteen te woord gestaan. Eigenlijk ongekend. Kortom, heel tevreden over de service en de hoes is van prima kwaliteit

Dekbed

heerlijk warm en comfortabel

El

Goed bevallen!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Snelle verzending, goed verpakt, mooie producten; kortom, een tevreden klant.

Levering

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Ik ben goed op de hoogte gehouden i.v.m een iets latere levering.

Chr. Van der Spank

Meedenkende mensen

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Al eerder dekbed hoezen besteld, bij een nabestelling de verkeerde hoes gekozen wat werd opgemerkt door iemand in het bedrijf. Top, ik kon het daarom corrigeren.

Izzy Heemskerk

Fijn kussen en service!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Fijn kussen en goede service!

Kirsten

Super