23 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

Tom

Villa la Paz in Moraira is een droomvilla! Al onze verwachtingen zijn overtroffen, simpelweg de perfecte locatie en villa voor een twee gezinsvakantie. Esmé had alles perfect geregeld, het... Villa la Paz in Moraira is een droomvilla! Al onze verwachtingen zijn overtroffen, simpelweg de perfecte locatie en villa voor een twee gezinsvakantie. Esmé had alles perfect geregeld, het persoonlijke contact is meer dan prettig en we konden zelfs een boodschappenlijstje doorgeven zodat er bij aankomst eea in de koelkast stond.
Zwembad is geweldig, buitenkeuken fantastisch en meer dan alle nodige voorzieningen zijn aanwezig in het huis. Loopafstand naar supermarkt, bakker, café's en restaurants. Taxi of auto 5 minuten naar het centrum van Moraira. 100% aan te bevelen en tevens voor herhaling vatbaar.

D.J.van de Velde

Probleemloos Villa Moraira gehuurd, hartelijk ontvangen, frisdrankjes in de koelkast, koffiecupjes voor de eerste behoefte, flesje wijn op tafel, kun je het nog gekker maken! Nee, wij zijn vol lof... Probleemloos Villa Moraira gehuurd, hartelijk ontvangen, frisdrankjes in de koelkast, koffiecupjes voor de eerste behoefte, flesje wijn op tafel, kun je het nog gekker maken! Nee, wij zijn vol lof over deze firma, een echte aanrader.

Frank van Houten

De studio (droomplek) was perfect, mooie plek, schoon en alles top geregeld. Ontvangst, info en check-out, alles netjes op tijd en goed geregeld.