Marcelles

Webinar gevolgd, goede uitleg gezien over het project. Ziet er goed uit dus meegedaan. Was een flink bedrag dat moest worden opgehaald, maar toch was het na enkele dagen volgeschreven.

Alweer een mooi project

Reactie Matching Capital:

Het ging inderdaad snel met het project. Daar zijn we trots op. Dank voor het investeren, Marcel.

Rutger

Goede toelichting in een webinar en een nieuwe hypotheekvorm. Een mooie investeringskans!

Goede toelichting

Reactie Matching Capital:

bedankt Rutger, en graag gedaan.

Marten

MC geeft een persoonlijke tint aan de crowdfunding projecten, mede te danken aan Douwe. Er kan wel iets beter aan de hand van voorbeelden bij een inleg van het minimum van EUR 5000,00 uitgelegd... MC geeft een persoonlijke tint aan de crowdfunding projecten, mede te danken aan Douwe. Er kan wel iets beter aan de hand van voorbeelden bij een inleg van het minimum van EUR 5000,00 uitgelegd worden wat de maandelijkse betalingen zijn. Een volledig uitkerings schema over de jaren zou mooi zijn. Zelf zie ik nog wel risico' s, bij investering in kleine winkelpanden. Een groot pluspunt is de kosteloze uitkeringen van MC.

Geef een titel aan uw ervaring

MC geeft crowdfunding een persoonlijke touch

Reactie Matching Capital:

Veel dank voor de uitgebreide inhoudelijke reactie! In het geval van projecten met maandelijkse aflossing, geven we het aflos-schema aan. We merkten ook dat het prettig en overzichtelijk is om de... Veel dank voor de uitgebreide inhoudelijke reactie! In het geval van projecten met maandelijkse aflossing, geven we het aflos-schema aan. We merkten ook dat het prettig en overzichtelijk is om de maandelijkse termijnen precies te kunnen inzien, en daar heeft iedere investeerder ook recht op natuurlijk. Blijven we zeker doen.

jos

Prima werkwijze

Prima werkwijze

Veel dank Jos !

Rutger

Prettig snel geschakeld, top service weer!

Prettig snel geschakeld!!

Reactie Matching Capital:

Yes, graag gedaan weer Rutger.

Yves

Al meermaals deelgenomen vanuit België. Heel transparante communicatie over de projecten en de waarborgen. Over de eigen risicoscore is goed nagedacht. De gepubliceerde rente is de rente die je... Al meermaals deelgenomen vanuit België. Heel transparante communicatie over de projecten en de waarborgen. Over de eigen risicoscore is goed nagedacht. De gepubliceerde rente is de rente die je effectief als investeerder ontvangt, dus geen verborgen kosten. De rente werd tot op heden steeds tijdig betaald. Alleen jammer dat je niet over een (beveiligde) website beschikt met een overzicht van je investeringen.

Prima ervaringen

Reactie Matching Capital:

beste Yves, we hebben altijd plezier contact, ik waardeer uw reactie zeer. We kiezen er tot op heden voor om geen account-omgeving te hebben, daar de kosten van beveiliging niet opwegen tegen het... beste Yves, we hebben altijd plezier contact, ik waardeer uw reactie zeer. We kiezen er tot op heden voor om geen account-omgeving te hebben, daar de kosten van beveiliging niet opwegen tegen het aantal investeerders dat deze functie van belang acht. Die afweging kan wellicht wel gaan veranderen.

Rutger

Ook dit nieuwe project verliep prima. Qua crowdfunding mijns inziens de top door de uitstekende zekerheden.

Geef een titel aan uw ervaring

Qua crowdfunding the top!!

Reactie Matching Capital:

Rutger dank je wel weer!! Altijd ruime zekerheid, eerste hypotheek.

J.A.M.

Alles correct, goed en snel geregeld. Aantrekkelijke voorwaarden en komt vertrouwd en persoonlijk over. Fijn zakendoen. Wellicht iets meer administratieve informatie delen ter bevestiging van de... Alles correct, goed en snel geregeld. Aantrekkelijke voorwaarden en komt vertrouwd en persoonlijk over. Fijn zakendoen. Wellicht iets meer administratieve informatie delen ter bevestiging van de lening.

Geef een titel aan uw ervaring

Alles correct, goed en snel geregeld

Reactie Matching Capital:

Heel veel dank voor uw positieve reactie! De schriftelijke bevestiging ontvangt iedere investeerder voor ieder project, nadat het project vol-ingetekend is. Hierdoor duurde het soms een paar dagen.... Heel veel dank voor uw positieve reactie! De schriftelijke bevestiging ontvangt iedere investeerder voor ieder project, nadat het project vol-ingetekend is. Hierdoor duurde het soms een paar dagen. Tegenwoordig gaat het intekenen heel snel, waardoor we ook snel administratief kunnen afwikkelen.

T.

Nvesteren in vastgoed is hier makkelijk en snel te realiseren. Duidelijke informatie en persoonlijk contact.

Geef een titel aan uw ervaring

Makkelijk en snel in vastgoed investeren

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben een aantal keer telefonisch contact gehad, heel plezierig.

Theo

Ik vond het een goede en duidelijke presentatie

Ik vond het een goede en duidelijke presentatie

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank Theo! We kregen heel veel positieve feedback over onze online uitzending (webinar). Hier gaan we mee door.