Arie

Degelijke belegging met goede waarborgen en toch een heel redelijke opbrengst. Goed gedaan weer, Matching Capital!

Geef een titel aan uw ervaring

Degelijke belegging met goede waarborg

Reactie Matching Capital:

Graag gedaan weer Arie! Mooi om te ervaren dat veel investeerders van het eerste uur vaak weer meedoen in nieuwe projecten. We gaan zo voort.

C.

Prima aanbod en prima afgewerkt

Prima aanbod en prima afgewerkt

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank voor weer een positieve reactie ! En graag gedaan natuurlijk.

jos

Goede info, en feedback, snelle en korrekte afwikkeling. Doen wat ze beloven!

goede info

Reactie Matching Capital:

Heel fijn, Jos. We proberen te doen wat we beloven, fijn dat u dit ook zo ziet. Hartelijk dank.

Gerard

Douwe is heel toegankelijk, geeft heldere toelichting en handelt procedures snel af.

Douwe is top!

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank Gerard! Eerlijk gezegd, door drukte lukt het weleens langer om op vragen te reageren, zoals Jan in een eerdere review aangaf. Fijn dat je hiermee een goede ervaring hebt gehad. Dank.

Marcelles

Mijn zoveelste project bij Matching Capital. De laatste tijd zijn dit (gedeeltelijke) annuïteitenhypotheken. Dus naast de rente die je maandelijks krijgt, wordt er ook een stukje afgelost. De schuld... Mijn zoveelste project bij Matching Capital. De laatste tijd zijn dit (gedeeltelijke) annuïteitenhypotheken. Dus naast de rente die je maandelijks krijgt, wordt er ook een stukje afgelost. De schuld van de geldnemer wordt dus geleidelijk afgebouwd, wat meer zekerheid geeft voor de investeerder. Dat bevalt mij uitstekend. Ik heb goed contact met Douwe en hij staat open voor suggesties en tips. Dat is fijn communiceren.

Geef een titel aan uw ervaring

Een project met tussentijdse aflossing en toch weer een mooie rente

Reactie Matching Capital:

Insgelijks Marcel. Je hebt goede suggesties waar we ons voordeel mee doen. Maandelijkse aflossing verlaagt inderdaad de schuld van de kredietnemer en daarmee wordt het risico elke maand lager. Dank... Insgelijks Marcel. Je hebt goede suggesties waar we ons voordeel mee doen. Maandelijkse aflossing verlaagt inderdaad de schuld van de kredietnemer en daarmee wordt het risico elke maand lager. Dank je.

Gabriella

Goede communicatie en denken mee

Top!

Reactie Matching Capital:

Dank je wel Gabriella! We blijven zo doorgaan.

Marcelles

Zoals gebruikelijk inmiddels ging alles van een leien dakje.

Lage LTV dus veel zekerheid

Reactie Matching Capital:

Fijn, dank je wel weer! Daar doen we het voor.

Thijs

Duidelijke en open communicatie. Groot pluspunt is dat geldverstrekkers het recht van eerste hypotheek hebben in plaats van een bank De afhandeling is snel en accuraat. Alle rentebetalingen, tot nu... Duidelijke en open communicatie. Groot pluspunt is dat geldverstrekkers het recht van eerste hypotheek hebben in plaats van een bank De afhandeling is snel en accuraat. Alle rentebetalingen, tot nu toe, volgens afspraak.

Duidelijke en open communicatie

Reactie Matching Capital:

Dank je wel Thijs! Fijn om je (jullie samen) content te maken met onze projecten. Zoals je zegt, we hebben dezelfde positie als een bank: als de geldlener verzuimt te betalen, dan kunnen we het... Dank je wel Thijs! Fijn om je (jullie samen) content te maken met onze projecten. Zoals je zegt, we hebben dezelfde positie als een bank: als de geldlener verzuimt te betalen, dan kunnen we het onderpand in beslag nemen.

C.

Is dat nu beter dan prima of is dat juist minder dan prima. Goede uitleg. Overzichtelijke aflossing en rentebetalingen. Duidelijke risico inschatting. Dus uiteindelijk een goed resultaat. Met... Is dat nu beter dan prima of is dat juist minder dan prima. Goede uitleg. Overzichtelijke aflossing en rentebetalingen. Duidelijke risico inschatting. Dus uiteindelijk een goed resultaat. Met vriendelijke groeten C.J.V.

Reactie Matching Capital:

Dank voor de heldere opsomming, Kees! Bedankt voor de positieve reactie.

Jan

Erg tevreden met de snelle afhandeling. Inmiddels al meerdere projecten gedaan. Helaas ook een kritische kanttekening. Ondanks herhaaldelijke beloften van Douwe (bel je terug etc) zijn deze beloften... Erg tevreden met de snelle afhandeling. Inmiddels al meerdere projecten gedaan. Helaas ook een kritische kanttekening. Ondanks herhaaldelijke beloften van Douwe (bel je terug etc) zijn deze beloften na vele weken nog steeds niet nagekomen. Had ik niet verwacht aangezien Douwe op mij heel betrouwbaar en correct overkwam. Eigenlijk vind ik dit nog steeds maar ik kan niet om deze minder goede ervaringen heen. Jammer, want in deze business telt vertrouwen!

Geef een titel aan uw ervaring

Erg tevreden met de snelle afhandeling met kritische kantekening

Reactie Matching Capital:

Bedankt voor de reactie, Jan. Het was erg druk en ik was flink vertraagd met de aan jou beloofde informatie. Nogmaals excuses daarvoor.