CF Eindhoven

Al bijna een jaar investeer ik in verschillende projecten via MC.
Rente en aflossing word netjes op tijd betaald.
Vragen staan vrij en worden snel beantwoord.
Projecten worden snel...
Al bijna een jaar investeer ik in verschillende projecten via MC.
Rente en aflossing word netjes op tijd betaald.
Vragen staan vrij en worden snel beantwoord.
Projecten worden snel in werking gesteld.
Communicatie erg goed en duidelijk.
Kortom , twijfel niet en leg je geld hier in!

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank Camiel , voor je mooie reactie. Graag gedaan natuurlijk.

KWind Beheer b.v.

Excellent!

Hier zit je goed.

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank voor de excellente reactie !

Audrey Liauw

Pas kort contact, maar heel positief

Reactie Matching Capital:

Beste Audrey, dank voor de fijne reactie, en natuurlijk dank voor het vertrouwen om met ons te investeren.

Elisabeth

Ik heb meerdere investeringen bij MC en iedere keer vind ik het erg fijn om met hen samen te werken. Keer op keer wordt alles prima geregeld. Ik heb veel vertrouwen in hen.

Reactie Matching Capital:

beste Lies, heel veel dank voor de zeer mooie reactie!

Caluwaerts Theo

Klaar en duidelijk de beschrijving van de projecten

Reactie Matching Capital:

beste Theo, veel dank voor de reactie. We doen ons best om de projectinformatie kort, bondig en duidelijk weer te geven.

LS

Ik heb inmiddels aan diverse projecten deelgenomen. Op zich prima projecten. Verbeterpunt is vooral reacties op mailberichten die soms uitblijven of niet opgevolgd worden. Ook zijn er soms projecten... Ik heb inmiddels aan diverse projecten deelgenomen. Op zich prima projecten. Verbeterpunt is vooral reacties op mailberichten die soms uitblijven of niet opgevolgd worden. Ook zijn er soms projecten beschermd zodat niet iedereen deel kan nemen aan projecten omdat er soms gegadigden zijn die voorrang krijgen. Dit voelt niet helemaal goed. Al met al tevreden met paar kleine verbetermogelijkheden.

Ruim voldoende

Reactie Matching Capital:

beste Loek, dank voor uw reactie. Reactie op emails en vragen proberen we vlot en goed te doen. Door de drukte lukt dat niet altijd. Dat is inderdaad een verbeterpunt, waar we aan werken. We doel... beste Loek, dank voor uw reactie. Reactie op emails en vragen proberen we vlot en goed te doen. Door de drukte lukt dat niet altijd. Dat is inderdaad een verbeterpunt, waar we aan werken. We doel weleens een project in kleine kring. Bijvoorbeeld voor investeerders vanuit een project dat afgelost wordt, zij krijgen dan de eerste keus om te her-investeren in een nieuw project. We proberen in elk geval iedereen een faire kans te geven om mee te kunnen doen. Dank voor de feedback en groet.

Hub Werry

Mijn eerste ervaringen zijn zeer positief verlopen. Geeft vertrouwen. Alle mededelingen zijn helder en zonder franje.
Omdat ik bepaalde info niet had ontvangen maakte ik mij ongerust. Kreeg nog...
Omdat ik bepaalde info niet had ontvangen maakte ik mij ongerust. Kreeg nog laat in de avond desgevraagd reactie waaruit bleek dat de benodigde info op tijd was verstuurd, doch in mijn spam was terechtgekomen.

geeft een vertrouwde indruk

Reactie Matching Capital:

Veel dank voor uw vertrouwen. Wij doen ons best om vlot en feitelijk te reageren bij vragen. Er komt inderdaad ook weleens een mail in een spamfilter terecht. U kan hierbij helpen door ons... Veel dank voor uw vertrouwen. Wij doen ons best om vlot en feitelijk te reageren bij vragen. Er komt inderdaad ook weleens een mail in een spamfilter terecht. U kan hierbij helpen door ons email-adres te selecteren als vertrouwd, zodat het het niet meer in de spam terecht komt. Nogmaals dank en fijne avond.

JJM Schouten

Goed en heel reeel

vernieuwend en betrouwbaar

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank voor uw korte en krachtige reactie.

Vermeulen Theo

Deskundig en leuk rendement

Mooie investeringen en betrouwbaar

Reactie Matching Capital:

beste Theo, veel dank voor uw positieve reactie.

Jos

Bij MC doen ze wat ze zeggen. Tot op heden géén projecten die misgaan. Duidelijke uitleg, ook voor mensen die niet dagelijks bezig zijn met investeringen.

Geef een titel aan uw ervaring

Mensen die je kan vertrouwen!

Reactie Matching Capital:

Beste Jos, heel veel dank voor uw positieve reactie!