JIM

Tot nu toe goed genoeg mails met info retour gehad,maar het ontvangen van geld nog niet meegemaakt!

Geef een titel aan uw ervaring

tot nu toe goed genoeg mails met info

Reactie Matching Capital:

Dank voor uw reactie meneer Schouten. Voor wie deelneemt aan een nieuw project: de rente wordt overgemaakt na afloop van de kalendermaand. Dus bijvoorbeeld op 1 februari over de maand januari, 1... Dank voor uw reactie meneer Schouten. Voor wie deelneemt aan een nieuw project: de rente wordt overgemaakt na afloop van de kalendermaand. Dus bijvoorbeeld op 1 februari over de maand januari, 1 maart over februari enzovoort. Het duurt dus een maand alvorens de rente wordt overgeboekt.

Rutger

Laatste projecten van het jaar zitten weer (bijna) vol. Op naar een volgend succesvol jaar! Wederom een persoonlijke en goede dienstverlening.

Geef een titel aan uw ervaring

Wederom een persoonlijke en goede dienstverlening.

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank Rutger. We houden geregeld contact, altijd prettig.

Arie

Vakwerk vindt altijd afnemers en dat is wat Matching Capital levert. Klasse!

Vakwerk

Reactie Matching Capital:

Kijk aan, wat een groot compliment. We doen ons best om een goed rendement te blijven bieden en alles professioneel te regelen. Veel dank, Arie!

Herman

Voor het eerst geïnvesteerd in een project.Voor het eerst geïnvesteerd in een project.
Nog geen ervaring op lange termijn, maar super makkelijk om in te stappen.

Super makkelijk

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank, Herman. We houden de procedure om in te stappen zo eenvoudig mogelijk. Iedereen moet bij Matching Capital kunnen profiteren van een mooi rendement (van vastgoed).

Rutger

Prettig contact, weer een mooi project. Op naar een succesvol 2021!

Prettig contact

Reactie Matching Capital:

Hetzelfde zou ik willen zeggen, altijd prettig om contact met je te hebben Rutger. Naar een mooi 2021.

Sijmen

Tot nog toe zeer tevreden.Rente betalingen netjes op tijd. Korte lijnen als er iets onduidelijk is hoop dat het zo blijft naarmate het bedrijf groeit

Geef een titel aan uw ervaring

Tot nog toe zeer tevreden.

Reactie Matching Capital:

Nou, Sijmen, dat is een goeie, want het is best een uitdaging om het persoonlijke contact zo goed te houden naarmate we steeds meer investeerders krijgen. We zetten daar wel op, we hebben immers ook... Nou, Sijmen, dat is een goeie, want het is best een uitdaging om het persoonlijke contact zo goed te houden naarmate we steeds meer investeerders krijgen. We zetten daar wel op, we hebben immers ook onze kleine club uitgebreid. Bedankt voor de positieve reactie.

Arie

Degelijke belegging met goede waarborgen en toch een heel redelijke opbrengst. Goed gedaan weer, Matching Capital!

Geef een titel aan uw ervaring

Degelijke belegging met goede waarborg

Reactie Matching Capital:

Graag gedaan weer Arie! Mooi om te ervaren dat veel investeerders van het eerste uur vaak weer meedoen in nieuwe projecten. We gaan zo voort.

C.

Prima aanbod en prima afgewerkt

Prima aanbod en prima afgewerkt

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank voor weer een positieve reactie ! En graag gedaan natuurlijk.

jos

Goede info, en feedback, snelle en korrekte afwikkeling. Doen wat ze beloven!

goede info

Reactie Matching Capital:

Heel fijn, Jos. We proberen te doen wat we beloven, fijn dat u dit ook zo ziet. Hartelijk dank.

Gerard

Douwe is heel toegankelijk, geeft heldere toelichting en handelt procedures snel af.

Douwe is top!

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank Gerard! Eerlijk gezegd, door drukte lukt het weleens langer om op vragen te reageren, zoals Jan in een eerdere review aangaf. Fijn dat je hiermee een goede ervaring hebt gehad. Dank.