G.Pekaar

Betrouwbaar en gewoon goed

Reactie Matching Capital:

Veel dank voor uw korte en krachtige reactie! Exact wat we proberen te zijn: betrouwbaar en doen wat we hebben afgesproken.

Pieter

Al meer dan twee jaar lang positief!

Reactie Matching Capital:

Veel dank voor je positieve reactie Pieter, leuk dat je al zo lang en met veel projecten mee doet. Groet!

emiel

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen. Transparant in de communicatie. Vult nmm de ruimte op die arrogante banken laten liggen.

Betrouwbare club

Reactie Matching Capital:

Dank voor je mooie reactie Emiel. We hebben inderdaad een mooie rol om te vervullen. Genoeg te doen komende jaren. Groet,

Cees Goinga

Nog erg kort , maar de ervaringen met M.C.zijn heel goed.Ook qua informatie en snelle en duidelijke antwoorden op vragen erg persoonlijk.Al met al erg tevreden.

Perfect

Reactie Matching Capital:

Cees veel dank voor de fijne review. Het contact is prettig, dus vice versa. Op naar een mooi vast rendement op korte en lange termijn.

Henk Luigjes

Afgelopen maand ben ik begonnen met investeren via Matching Capital. Inmiddels heb ik een viertal projecten waarin ik meeparticipeer. Het is wel aan te bevelen om goed in de gaten te houden wanneer... Afgelopen maand ben ik begonnen met investeren via Matching Capital. Inmiddels heb ik een viertal projecten waarin ik meeparticipeer. Het is wel aan te bevelen om goed in de gaten te houden wanneer er nieuwe projecten komen, want de projecten zitten snel vol. Mijn ervaring met Matching Capital beperkt zich nog tot de intake en afhandeling van de inschrijving. Dit is uitstekend geregeld. Zeker in verhouding tot andere crowdfund platforms waarop ik participeer, steekt Matching Capital daar ver boven uit. Goede terugkoppeling, duidelijk en waar nodig direct snel contact. Ook de initiatiefnemer, Douwe, is goed en snel bereikbaar. Ik verwacht over enkele maanden, wanneer ik meer ervaring heb met het verloop van de participaties, weer een enthousiaste review te kunnen schrijven.

Geef een titel aan uw ervaring

Heel goed benaderbaar en duidelijke communicatie.

Reactie Matching Capital:

beste Henk, heel veel dank voor uw zeer fijne reactie! We doen ons best in de communicatie. Iedere investeerder is een mens en niet een nummer. Dat is ons uitgangspunt. Nogmaals onze dank!

Jos Boot

Een vraagteken bij jullie beantwoording van telefoontjes of e-mails. Dit gebeurt nu niet. Wat is er aan de hand?

Geef een titel aan uw ervaring

Geen beantwoording mails en telefoon

Reactie Matching Capital:

Beste Jos, dank voor uw vraag. We hebben elkaar telefonisch gesproken en de vraag opgelost. We proberen goed bereikbaar te zijn. Soms is dat door drukte en een klein compact team lastig en is de... Beste Jos, dank voor uw vraag. We hebben elkaar telefonisch gesproken en de vraag opgelost. We proberen goed bereikbaar te zijn. Soms is dat door drukte en een klein compact team lastig en is de reactietijd langer. Dank en fijne dag.

Winkel

Wij zijn net begonnen met twee projecten na de webinar van Matching Capital. Zeer enthousiast wachten wij op onze eerste rente uitbetaling. We hebben er enorm veel zin in.

Geef een titel aan uw ervaring

Duidelijkheid en helderheid. Komt zeer betrouwbaar over.

Reactie Matching Capital:

Veel dank voor jullie positieve reactie ! We hebben er ook zin in. De rente wordt na afloop van iedere kalendermaand uitbetaald, je ziet het vanzelf verschijnen. Dank en fijne dag.

C0r

Ik zit er nog wel eens naast als ik wil investeren.Voor de rest uiterst tevreden.Mijn complimenten!

Mijn complimenten

Reactie Matching Capital:

Beste Cor, hartelijk dank voor de positieve reactie. Soms gaat het heel snel inderdaad. Soms is een project binnen enkele dagen vol-ingetekend, en soms ook binnen een uur of binnen een aantal... Beste Cor, hartelijk dank voor de positieve reactie. Soms gaat het heel snel inderdaad. Soms is een project binnen enkele dagen vol-ingetekend, en soms ook binnen een uur of binnen een aantal minuten. U kan dan de volgende keer weer mee doen. Nogmaals dank.

Peter

Inmiddels heb ik een aantal maanden ervaring opgedaan bij MC. Tijd om een review te posten. Overall: zeer tevreden. Bijna 200 reviews overwegend positieve geluiden en dat is ook mijn ervaring.... Inmiddels heb ik een aantal maanden ervaring opgedaan bij MC. Tijd om een review te posten. Overall: zeer tevreden. Bijna 200 reviews overwegend positieve geluiden en dat is ook mijn ervaring. Heldere communicatie, mooie projecten, keurige contracten. Afspraken worden nagekomen: rente staat cf afspraak 1e dag vd maand op je rekening. Investeringsplatform MC is een aanrader.

Uitstekende ervaring MC

Reactie Matching Capital:

Heel veel dank voor uw zeer prettige reactie! Het is precies zoals we het proberen te doen: goede projecten en prettige communicatie, daar streven we naar. Dat we de rente tijdig overmaken, dat mag... Heel veel dank voor uw zeer prettige reactie! Het is precies zoals we het proberen te doen: goede projecten en prettige communicatie, daar streven we naar. Dat we de rente tijdig overmaken, dat mag u uiteraard ook van ons verwachten. Nogmaals dank!

Elisabeth

Goede investeringen, met prima rentes en goede en duidelijke informatie. Ook de persoonlijke contacten verlopen in 95% van de gevallen erg goed. Ik ben erg tevreden met de projecten de communicatie... Goede investeringen, met prima rentes en goede en duidelijke informatie. Ook de persoonlijke contacten verlopen in 95% van de gevallen erg goed. Ik ben erg tevreden met de projecten de communicatie van MC.

Uitermate tevreden over MC

Reactie Matching Capital:

Beste Lies, Hartelijk dank voor de positieve review! Contact is altijd plezierig, dus vice versa.