Stefan

2 dingen; er moet minimaal 5000 euro gestort worden. is best wel een risico en ten tweede ik kan op de site niet mijn gegevens/verloop van mijn investeringen niet zien.

2 dingen

Reactie Matching Capital:

Dank voor de reactie Stefan. Investeren kan inderdaad vanaf 5.000 euro. We doen dat om een aantal redenen, onder meer vanwege het persoonlijke contact dat we graag hebben met al onze investeerders.... Dank voor de reactie Stefan. Investeren kan inderdaad vanaf 5.000 euro. We doen dat om een aantal redenen, onder meer vanwege het persoonlijke contact dat we graag hebben met al onze investeerders. Bij relevante ontwikkelingen, sturen we een bericht naar de deelnemers van betreffend project. En we brengen geregeld nieuws via ons webinars.

Dieks

Inmiddels al aan meerdere projecten meegedaan en zeer tevreden over de correcte en duidelijke afhandeling van zowel de administratie en de betalingen.

Duidelijke en correcte afhandeling

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank voor de positieve waardering, Dieks! En graag gedaan natuurlijk.

Alain

Tot nu toe gaat alles zeer goed ,hopelijk blijft het verder zo .

Geef een titel aan uw ervaring

Tot nu toe gaat alles zeer goed

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank, Alain. We blijven ons best doen.

Emiel

Komt afspraken na

Komt afspraken na

Dank je Emiel!

Robert

Matching Capital's organizatie heeft, wat mij betreft met een fatsoenlijk aantal projecten, een boost gekregen door hun projecten een Codenaam te geven plus een Ordernummer; dus twee manieren om... Matching Capital's organizatie heeft, wat mij betreft met een fatsoenlijk aantal projecten, een boost gekregen door hun projecten een Codenaam te geven plus een Ordernummer; dus twee manieren om projecten uit mekaar te houden. Vroeger was dat op basis van, een soms lange, beschrijving en gaf aanleiding tot fouten. Dat is nu van de baan.

Reactie Matching Capital:

Graag gedaan Robert. We werken nu inderdaad met projectcodes voor ieder project, naast de ordernummers voor iedere investering.

Rutger

Inmiddels zit ik al in 11 projecten. De rente over december is keurig op tijd bijgeschreven begin januari. Op naar een mooi 2021 voor Matching Capital!

Rente keurig op tijd

Reactie Matching Capital:

Het zijn er al weer 11 Rutger ? Kun je nagaan. Dank weer voor de waardering en het vertrouwen.

Dominique

Ik ben zeer tevreden over de service - uiterst klantgericht / persoonlijk contact. Afspraken worden strikt nagekomen. Zeker de moeite waard om nog meer 'zaken' mee te doen.

Reactie Matching Capital:

hoi Dominique. Heel veel dank voor de bijzonder positieve reactie. Ons contact is plezierig, ook dank hiervoor. We blijven zo voortgaan.

Jos

Dit is een review over een hele korte periode. Nog geen maand. De afhandeling van de transactie's ging vlot. Er was ook persoonlijk contact met Douwe, dat is plezierig maar ook handig voor vragen.... Dit is een review over een hele korte periode. Nog geen maand. De afhandeling van de transactie's ging vlot. Er was ook persoonlijk contact met Douwe, dat is plezierig maar ook handig voor vragen. Nu gaat het erom of alle termijnen netjes betaald worden. We zijn ook afhankelijk van de economie. So far so good!

Geef een titel aan uw ervaring

Dit is een review over een hele korte periode

Reactie Matching Capital:

Beste Jos, insgelijks, dank voor het prettige contact. We zijn trots om te mogen zeggen dat alle projecten steeds hebben uitgekeerd, ook tijdens de corona-periode. Dank voor de positieve aanmoediging.

Mevrouw

Matching capital heb ik leren kennen als een kleine en persoonlijke organisatie, te weten Douwe. Ik heb hem in korte tijd vaak aan de telefoon gehad. Hij neemt initiatief en alle tijd vragen te... Matching capital heb ik leren kennen als een kleine en persoonlijke organisatie, te weten Douwe. Ik heb hem in korte tijd vaak aan de telefoon gehad. Hij neemt initiatief en alle tijd vragen te beantwoorden. Komt afspraken na. Mijn eerste investering zojuist gedaan, ik wacht nu even af of alles naar verwachting verloopt. Ik heb goeie hoop en vertrouwen. Hopelijk kan ik dat behouden.

Reactie Matching Capital:

beste mevrouw, hartelijk dank voor uw positieve reactie. We gaan de komende periode uitbreiden, zonder een logge organisatie te worden. Wij houden gewoon met elkaar contact. Bedankt natuurlijk voor... beste mevrouw, hartelijk dank voor uw positieve reactie. We gaan de komende periode uitbreiden, zonder een logge organisatie te worden. Wij houden gewoon met elkaar contact. Bedankt natuurlijk voor het vertrouwen.

Chiara

Inmiddels geïnvesteerd in een aantal projecten van Matching Capital. Erg tevreden over de gang van zaken (fijne communicatie en tijdige betalingen). Regelmatig worden er webinars georganiseerd die... Inmiddels geïnvesteerd in een aantal projecten van Matching Capital. Erg tevreden over de gang van zaken (fijne communicatie en tijdige betalingen). Regelmatig worden er webinars georganiseerd die extra toelichting geven over lopende of toekomstige projecten. Kortom zeer tevreden!

Goede ervaringen

Reactie Matching Capital:

hoi Chiara. Fijn dat je vaak (altijd) deelneemt aan de webinars en dank voor de goede vragen. En natuurlijk veel dank voor je positieve reactie.