Martin

Goede info en uitleg,korte lijnen,en een mooi rendement

Goede info

Reactie Matching Capital:

Fijn, Martin, dank je wel voor de positieve reactie.

Sijmen

Ben tevreden over hoe het tot nog toe gaat, mooie projecten, rentebetalingen keurig op tijd. Hoop dat door de groei die het nu mee maakt het persoonlijke er niet af gaat. Ga zo door.

Geef een titel aan uw ervaring

Ben tevreden over hoe het tot nog toe gaat

Reactie Matching Capital:

Graag gedaan, Sijmen. We vinden het contact altijd prettig en ook belangrijk om zo te horen wat de vragen en wensen zijn. Veel dank.

Willem

Duidelijke uitleg, ook van wat er niet goed ging. Heldere informatie over projecten. Verbeterpunt is het blokkeren van investeringen zodra deze vol gelopen zijn.

Duidelijke uitleg

Reactie Matching Capital:

Dank, Willem. We hebben inderdaad te maken gehad met projecten die binnen 10-20 minuten vol liepen. Jammer voor diegene die achter het net vist. We proberen een eerlijke kans te geven aan iedereen,... Dank, Willem. We hebben inderdaad te maken gehad met projecten die binnen 10-20 minuten vol liepen. Jammer voor diegene die achter het net vist. We proberen een eerlijke kans te geven aan iedereen, om me te kunnen doen.

Gabriella

Heldere communicatie!

Heldere communicatie!

Dank je, Gabriella !

Rutger

Heldere uitleg via webinar, mooi project met een lage LTV en hoge rente. Ga zo door!

Heldere uitleg via webinar

Reactie Matching Capital:

We gaan zeker zo door, Rutger. De LTV zal niet altijd zo laag zijn als deze keer, deze informatie geven we per project aan.

Theo

Goede investering met 6,5% rendement en onroerend goed als onderpand, belangrijk is geen bank financiering, weer een leuke propositie van Matching capital, goed gedaan douwe ga zo door.

Goede investering met 6,5% rendement en onroerend goed als onderpand

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank Theo en graag gedaan. We hebben inderdaad met elkaar (de investeerders in ieder project) de zekerheid van hypotheek. Geeft een stuk rust.

Arie

Matching Capital heeft inmiddels een uitstekende trackrecord opgebouwd en ik hoop dat dit nog lang zo zal blijven. Jammer genoeg zijn ze recentelijk begonnen met periodieke renteuitbetalingen onder... Matching Capital heeft inmiddels een uitstekende trackrecord opgebouwd en ik hoop dat dit nog lang zo zal blijven. Jammer genoeg zijn ze recentelijk begonnen met periodieke renteuitbetalingen onder een vaak moeilijk begrijpelijke code. Vooral voor mensen met (vele) verschillende investeringen bij MC wordt het hiermee heel verwarrend. Waarom niet gewoon de normale omschrijvingen handhaven, desnoods naast die maffe code? Kost een ster, helaas.

Uitstekende trackrecord!

Reactie Matching Capital:

Bedankt Arie. We hebben inderdaad nog steeds nul "defaults" Het netto-rendement is prima temeer daar er geen enkele afboeking is geweest. De projectcodes per project zijn noodzakelijk om... Bedankt Arie. We hebben inderdaad nog steeds nul "defaults" Het netto-rendement is prima temeer daar er geen enkele afboeking is geweest. De projectcodes per project zijn noodzakelijk om de projecten uit elkaar te houden.

john

Goede propositie, heldere communicatie zowel via de website van Matching Capital als in persoonlijk contact.

Goede propositie

Reactie Matching Capital:

Veel dank en welkom bij Matching Capital, John.

Gerard

Gedrag Douwe: alert, flexibel, to the point, betrouwbaar, vriendelijk!

Geef een titel aan uw ervaring

alert, flexibel, to the point, betrouwbaar, vriendelijk!

Reactie Matching Capital:

Bedankt voor het compliment, Gerard !!

Kees

Duidelijk informatie en afspraken die ook worden nagekomen. Een keer een wijziging geweest in een project. Alles in goed overleg. Met persoonlijk contact. Top dus!

Duidelijk informatie en afspraken

Reactie Matching Capital:

Fijn, Kees, dat we de onverwachte vervroegde wijziging in het project in goed overleg hebben kunnen afhandelen.